
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Parlem del càncer de pròstata
març 17 @ 10:00 am - 11:30 am

Cicle de sessions monogràfiques de suport a persones diagnosticades amb càncer de pròstata. S’aborden temes com: el diagnòstic, els tractaments, l’alimentació, la fisioteràpia del sòl pelvià, la sexualitat i l’impacte en la vida familiar i social. A cada sessió comptarem amb un professional expert en el tema. Podràs compartir els teus dubtes i fer les preguntes que consideris.
-
6/2; Pol Servian metge especialista en urologia a l’Hospital Germans Trias
-
17/3; Dra Georgia Anguera – Oncòloga mèdica especialista en càncer de próstata de l’Hospital de Sant Pau
-
4/04; Grup de suport a càrrec de la Eva Moreno Infermera especialista en suport oncològic de Kalida
- 14/04: 10-11.30h. Sexualitat i càncer a càrrec de Francesc Mestre, Director del Serviei de Psicologia Clínica de la Fundació Puigvert.
-
15/05; 12-12.30h: Radioteràpia en càncer de pròstata amb la Dra Gemma Sancho, Cap de servei de radioteràpia de l’Hospital de Sant Pau
-
19/06; 16h-17h30, Hàbits saludables d’alimentació amb Nuria Duran nutricionista/dietista del centre Kalida Sant Pau
- 14/07; 11:30-13h.Grup de suport a càrrec de la Eva Moreno Infermera especialista en suport oncològic de Kalida
- 15/09; 10-11:30h Fisioteràpia sòl pelvià a càrrec de Lola Carrión, fisioterapeuta
- 13/10; 10:30-12:00h Grup de suport a càrrec de la Eva Moreno Infermera especialista en suport oncològic de Kalida
- 17/11; 10-11.30h. Impacte del càncer de pròstata en la vida familiar i social per Eva Frechilla, Treballadora Social del centre Kalida Sant Pau
- 15/12; 10-11.30h. Grup de suport a càrrec de la Eva Moreno Infermera especialista en suport oncològic de Kalida
Per participar, si us plau, omple el següent formulari i rebràs un email amb els detalls.
Contingut restringit: heu d'iniciar la sessió per registrar-vos a aquest esdeveniment.
Categories d'Esdeveniment: