Taller de “Menopausa i càncer”
octubre 13 @ 12:00 pm - 1:30 pm

Taller adreçat a persones amb càncer. A càrrec de la responsable de la unitat de disfunció femenina de la Fundació Puigvert. Dirigit a aquelles persones que degut a la cirurgia o els tractaments oncològics estan passant per una menopausa induida. Pensat per oferir informació que ajudi a evitar o minimitzar aquelles problemàtiques associades.
Beneficis: entendre els símptomes de la menopausa, poder millorar-los dins del possible. Adaptar-se a la situació actual per aconseguir una millor qualitat de vida.
Per participar, si us plau, omple el següent formulari i rebràs un email amb els detalls.
Contingut restringit: heu d'iniciar la sessió per registrar-vos a aquest esdeveniment.
Categoria d'Esdeveniment:


