Gràcies per fer-te Amic/ga de Kālida. Amb les donacions periòdiques de persones com tu, als Centres Kālida oferirem suport emocional, pràctic i social a les persones amb càncer, els seus familiars, amics o cuidadors, de forma gratuïta i oberta a tothom.
Donatius personals
Quant vols aportar?
Amb 10 €/mes
Una persona amb càncer gaudirà d’una sessió mensual de ioga i una altra de relaxació per reduir el nivell d’estrès i ansietat.
Amb 30 €/mes
Ens ajudaràs a organitzar una sessió del taller de nutrició per a 8 persones.
Amb 60 €/mes
Cobriràs el cost de 1 hora mensual de teràpia psicològica individual per a 1 persona amb càncer.
Sempre pots aportar una altra quantitat
Avantatges fiscals
Els primers 150 € en quotes o donatius que aportacions desgravaran al 75%. A partir d’aquesta xifra, al 30%. Si portes més de 3 anys donant a Kālida el desgravament puja a un 35%. Aquestes deduccions no apliquen al País Basc i Navarra.
Gràcies per fer-te Amic/ga de Kālida. Amb les aportacions regulars d’empreses, fundacions i
entitats com la teva, oferirem suport emocional, pràctic i social a les persones amb càncer, els
seus familiars, amics o cuidadors als Centres Kālida, de forma gratuïta i oberta a tothom.
Donatius Organitzacions
Quant vols aportar?
Amb 20 €/mes
Una persona amb càncer gaudirà d’una sessió mensual de ioga i una altra de relaxació per reduir el nivell d’estrès i ansietat.
Amb 60 €/mes
8 persones amb càncer i/o el seu cuidador/a principal podran assistir al Taller de nutrició.
Amb 120 €/mes
Cobriràs el cost de 1 hora mensuals de teràpia psicològica individual per a 2 persones amb càncer.
Sempre pots aportar una altra quantitat
Avantatges fiscals
La desgravació aplicada serà del 35% sobre les quotes o donatius. Si la col·laboració amb Kālida és d’una durada de com a mínim 3 anys consecutius la deducció serà del 40%, amb un límit del 10% de la base liquidable. Aquestes deduccions no s’apliquen al País Basc i Navarra.