Art a benefici de Kālida

FARGA Barcelona i Artists&Barcelona ens conviden de nou a gaudir de l’exposició fotogràfica “Barcelona, ​​una ciutat singular vista pels seus artistes” que fins al proper 17 de març es pot contemplar al restaurant FARGA Diagonal. Amb la venda de les fotografies exposades, Artists & Barcelona s’ha compromès a donar el 5% de la recaptació a la Fundació Kālida. Així, mentre acabem de construir el nostre primer centre adjacent a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, ​​podrem seguir ampliant l’impacte de les nostres activitats de suport pràctic , emocional i social per a persones amb càncer, els seus familiars o cuidadors. No deixis passar aquesta oportunitat i acosta’t a FARGA Diagonal abans del 17 de març Moltes gràcies!

A més, el proper dijous 7 de març, a las 19h FARGA Barcelona,Artists&Barcelona i la Bodegas Ramon Bilbao  et conviden a una copa de vi oferint l’oportunitat a la Fundació Kālida per a que us expliquem de forma informal les principals novetats relacionades amb la futura obertura del nostre primer Centre al costat de l’ Hospital de Sant Pau. No t’ho perdis, places limitades!
  • Dates clau:
  • ¿On? Restaurant FARGA Diagonal. Avinguda Diagonal, 391, 08008

Totes les activitats de la Fundació Kālida són gratuïtes i obertes a qualsevol persona amb càncer, familiars i/o cuidadors que la necessitin. Per poder mantenir aquest model assistencial necessitem el teu suport. Descobreix aquí com pots col·laborar amb Kālida i millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb processos oncològics.
, , , , , ,