HERÈNCIES I LLEGATS

FES EL TEU TESTAMENT SOLIDARI

Cada aportació que rebem és rellevant perquè Kālida pugui donar suport integral i gratuït a les persones amb càncer i el seu entorn. Fins i tot quan tu no hi siguis, milers de persones necessitaran rebre acompanyament incondicional per millorar el seu benestar i la seva qualitat de vida.

En deixar-nos una herència o llegat al teu testament, ens ajudaràs a garantir que continuem estant aquí per a quan les persones afectades pel càncer més ens necessitin. No cal que tinguis un gran patrimoni per fer-ho, ja que qualsevol aportació continuarà sent decisiva per dur a terme la nostra missió.

Com deixar el teu llegat o herència?

Només has de comentar-li al notari la teva decisió quan facis el teu testament. Aquesta és la informació que et demanarà:

• Organització: Fundació Privada Kālida
  • NIF: G-66685124
  • Domicili social: Centre Kālida Sant Pau. Carrer Sant Antoni Maria Claret, 167, 08025 de Barcelona

També pots contactar-nos omplint el següent formulari

"*" Indica els camps obligatoris

Nom*
FUNDACIÓ PRIVADA KĀLIDA és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR).