Rosy Williams, Ambaixadora d’Honor

El Patronat de la Fundació acorda nomenar Rosy Williams com la primera Ambaixadora de Kālida.

Barcelona, ​​gener de 2020.- A finals del 2019, el Patronat de la Fundació va acordar incorporar la figura de les persones Ambaixadores de Kālida. Nomenades i/o renovades sempre per unanimitat pel màxim òrgan de govern, poden ser elegibles en funció de dos criteris generals. D’una banda, les Ambaixadores d’Honor són persones que mereixen un especial reconeixement per la seva forta connexió històrica amb la Fundació i la seva contribució a la missió. D’altra banda, les persones Ambaixadores són aquelles que, mitjançant la seva implicació, aporten visibilitat, projecció i reputació a l’entitat.

Al mateix temps que s’aprovava aquesta nova forma de reconèixer el compromís amb Kālida, els patrons van nomenar a Rosy Williams com la primera Ambaixadora d’Honor de Kālida. Per Germán Castejón, president de la Fundació “aquest reconeixement es fonamenta en el paper clau que ha tingut Rosy en la gestació del primer centre Kālida i el propi naixement de la Fundació, una tasca que va iniciar fa més d’una dècada i en què el seu compromís, esforç personal i passió han estat determinants. Rosy formarà part per sempre de la història de la Fundació i ha estat i serà font d’inspiració per al seu desenvolupament futur.”

La vinculació de Rosy Williams amb el que posteriorment es convertirà en Kālida es va iniciar l’any 2007 quan es va plantar la llavor per construir un Centre Maggie’s a Barcelona. Aquest primer impuls va ser fruit de la visió de la Rosy qui, l’any 2003, va viure personalment l’experiència i el servei de Maggie’s al centre d’Edimburg. Ella va animar a Mònica Sans, Piluca Peris i Marc Tintoré perquè se sumessin a el projecte. Junts, i de forma desinteressada, van aconseguir que aquesta llavor inicial, germinés.

Per la seva banda, Rosy Williams, qui va rebre un diploma que acredita el seu nomenament ens explica que “la meva il·lusió segueix intacta quan veig el primer Centre Kālida en funcionament: em fa cantar el cor. Aquest lloc tan especial va créixer d’un somni i una necessitat i cada vegada que entro per la porta de Kālida, m’envaeix una onada de gratitud cap a totes les persones que han contribuït a fer-ho realitat.”

Com amb Rosy, en el futur Kālida espera incorporar noves persones ambaixadores que permetin seguir impulsant la missió o reconèixer l’esforç realitzat per a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer. Si vols més informació sobre el paper de Rosy en el naixement de Kālida, et suggerim que visionis aquest vídeo.