Diferents empreses i entitats estan col·laborant amb la Fundació Kālida fent donacions econòmiques i en espècies. L’edifici Kālida Sant Pau està en construcció, i es preveu que estigui acabat a principis del 2019.

CIMENTS MOLINS dóna el ciment necessari per als fonaments i l’estructura del centre Kālida Sant Pau

Els fonaments i estructura de l’edifici Kālida Sant Pau ja són una realitat gràcies a l’empresa Ciments Molins. La cimentera ha donat el cost fix del ciment necessari per construir els fonaments i l’estructura del Centre, que es troba situat al recinte de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, i que es preveu que estigui acabat a principis de 2019.

Fins ara s’han utilitzat uns 600m3 de ciment i formigó d’ús estructural i no estructural per aixecar l’edifici que acollirà l’activitat assistencial de Kālida.

Esperança Molins, com a representant de l’empresa, va fer una visita d’obra per comprovar l’evolució de la construcció de l’edifici.

Ciments Molins és una de les companyies més importants del sector de la indústria cimentera al nostre país. Fundada el 1928 com una empresa familiar, desenvolupa materials de construcció de tot tipus.

Gràcies a donacions com la de Ciments Molins i d’altres fundacions, empreses i persones, el primer Centre Kālida serà una realitat ben aviat.

Donació, Fundraising, Kalida