Col·labora

Et necessitem!

Kālida és una Fundació privada que, per donar suport emocional, pràctic i social gratuït i obert a tothom, necessita el suport de persones com tu.

Pots ajudar-nos de moltes maneres: col·laborant amb donacions periòdiques com Amic de Kālida, fent donatius puntuals, #Dóna1dia a un dels nostres Centres o involucrant a la teva empresa o entitat. També pots ajudar-nos activament Captant per Kālida, deixant un llegat en el teu testament o fent-te voluntari…

Comptem amb tu?

Fes-te Amic de Kālida (donació periòdica)

El teu suport continuat ens permet ajudar a qualsevol persona amb càncer que ens visiti, de manera gratuïta i oberta a tothom.

Empreses Solidàries

Per Kālida les empreses, fundacions i entitats són claus per poder assolir la missió de la nostra organització. Descobreix com!

Fes-un donatiu puntual

Amb la teva contribució puntual realitzarem activitats destinades a millorar el benestar i la qualitat de vida dels nostres visitants.

Herències i Llegats

Fes que el teu testament sigui solidari amb Kālida, i en el futur, podrem seguir donat suport emocional, pràctic i social a moltes persones amb càncer.

#DÓNA1DIA

Amb només 2.000 € cobriràs les despeses assistencials i de funcionament per a que Kālida Sant Pau obri les seves portes de forma gratuïta durant tot un dia. A més, podràs escollir la data que desitges donar per felicitar o recordar a la teva parella, a un familiar, un amic o amiga...

Capta per Kālida

Si tens alguna idea per captar fons a favor del Centres Kālida organitzant un esdeveniment o iniciativa solidària, posa’t en contacte amb nosaltres!

Donants d’Honor

Necessitem persones, famílies, empreses o fundacions que es comprometin de forma rellevant amb el desenvolupament de la missió de Kālida. Junts podrem crear nous Centres arreu del país i incrementar el nostre impacte. Vols saber com?

Voluntariat

Necessitem persones compromeses en millorar la qualitat de vida d’aquells que viuen amb el càncer... Informa't!