Tancament temporal de Kālida Sant Pau

NOTA INFORMATIVA: 13/03/2020

Arran de la situació actual i ateses les darreres recomanacions de les autoritats sanitàries, la Fundació Kālida ha decidit tancar el seu primer Centre Kālida, ubicat al costat de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, fins a nou avís.

Tenint en compte que les persones que ens visiten, son un dels col·lectius de risc d’aquesta epidèmia, considerem necessari extremar les precaucions. Val a dir que hem pres aquesta difícil decisió, en coordinació amb l’Hospital així com de les entitats i professionals amb les que treballem habitualment.

La mesura també està motivada per la crida que els diversos governs, ja sigui l’estatal, l’autonòmic com el local, han realitzat apel·lant a una actitud de responsabilitat social envers el conjunt de la població i que pretén evitar la propagació del virus restringint el contacte social entre les persones, així com limitar  els desplaçaments a aquells que siguin estrictament indispensables.

De tota manera, a Kālida, compromesos amb el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer, precisament en aquests moments de preocupació social, seguirem acompanyant a pacients, familiars o cuidadors mentre duri aquest indesitjat tancament.

Per això, posem a disposició de totes les persones que ho necessitin els següents canals de comunicació per concertar amb l’equip assistencial de Kālida les sessions de suport individual tant emocional (Psicooncòlogues – Sara García i Ana González), pràctic (Infermera – Sandra Fernández) como social (Treballadora  Social – Eva Frechilla) que facin falta.

Email hola@www.fundaciokalida.org

kalida.santpau@www.fundaciokalida.org

Tel. 935 537 930 / 622 72 02 26
Xarxes Socials @fundaciokalida a Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin

Tot esperant que aquesta situació es reverteixi el més aviat possible, i que ben aviat puguem seguir acompanyant a les persones que conviuen amb el càncer oferint el suport psicosocial integral habitual a Kālida Sant Pau, us saludem ben cordialment.