Concert solidari del Cor Gospel Gràcia en benefici de Kālida

El Cor Gòspel Gràcia ha organitzat el segon concert solidari per captar fons en benefici de la Fundació Kālida. L’actuació tindrà lloc a l’església de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (c/ Sant Antoni Maria Claret 167) el proper divendres 24 de març a les 20:30h.

A més de fer possible l’acompanyament de les persones amb càncer i les seves famílies, l’activitat també servirà per difondre Kālida i que més persones que ho necessitin puguin beneficiar-se i rebre el nostre suport emocional, pràctic i social.

T’HI ESPEREM!

Per assistir al concert solidari, reserva la teva entrada en aquest enllaç. El preu de l’entrada són 12€, una part dels quals anirà destinada a la Fundació Kālida. Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb Kālida (hola@fundaciokalida.org) o amb el Cor Gospel Gràcia (gospelgracia@gospelgracia.com).

GOSPEL SOLIDARI

Cor Gospel Gràcia és una formació musical pionera a Barcelona en aquest gènere musical. Actualment hi participen unes 80 persones en el cor. Periòdicament realitzen concerts solidaris per recaptar fons a favor d’iniciatives socials.

CAPTA PER KĀLIDA

Si tens alguna passió com l’esport, la música, les manualitats, o qualsevol altra cosa, pots convertir-la en una iniciativa solidària en benefici de les persones amb càncer i les seves famílies.

Pots organitzar-la amb els teus amics, família o companys de treball, i junts contribuireu a fer possible l’acompanyament gratuït de Kālida. Nosaltres t’ajudarem amb la difusió perquè la teva iniciativa sigui un èxit.

Més informació en aquest enllaç.