Dimarts 4 de febrer: t’esperem a Kālida.

Coincidint amb el Dia Mundial de Lluita contra el Càncer, les nostres portes estaràn encara més obertes. Hem preparat diverses propostes per a TOTHOM. Tant si creus que podem ajudar-te però encara no t’has apropat a Kālida, com si ja ens coneixes i vols passar-te una estona, aquest serà un bon dia per fer-ho:

A les 10hs: “Un cafè amb …” el Dr. Agustí Barnadas. Asseguts als còmodes sofàs de la nostra sala de la planta baixa, podràs preguntar-li el que vulguis sobre la seva visió sobre el càncer, els reptres presents i futurs i sobre els aspectes emocionals durant el procés oncològic … o el que vulguis. El Dr. Barnadas és Cap d’Oncologia Mèdica de l’Hospital de Sant Pau, i patró de la Fundació Kālida.

De 10:30 a 12:30: Sessió de Artteràpia per a TOTS. Ampliem l’horari habitual d’aquesta activitat, i, guiats per Iolanda, construirem un mural col·lectiu. Si el temps ens acompanya, ho farem al jardí. Les activitats d’artteràpia a Kālida són possibles gràcies a la col·laboració de la Fundació Nous Cims.

De 17 a 18:30: Primera sessió de Marxa Nòrdica. Ens reunirem al centre, i, de la mà de Jordi, tècnic de la Fundació Claror, farem un recorregut per carrers i parcs dels barris propers. Ens acompanyarà la Sara García, Coordinadora de Kālida Sant Pau.

RELACIONATS