El Petit Cor Sagrada Família organitza un concert solidari en benefici de Kālida

El Petit Cor Sagrada Família ha organitzat un concert solidari per captar fons en benefici de la Fundació Kālida. L’actuació tindrà lloc a l’Ateneu El Poblet (c/ Nàpols 268, 08025 Barcelona) el proper dimecres 1 de desembre a les 19:00h.

A més de fer possible l’acompanyament de les persones amb càncer i les seves famílies, l’activitat també vol presentar Kālida als veïns del barri perquè tothom que ho necessiti sàpiga que pot beneficiar-se.

DE LA MÚSICA CLÀSSICA A LA MODERNA

El Petit Cor Sagrada Família es un cor solidari que compagina el cant coral polifònic i l’alternança amb “solos”, duets, quartets, etc.

El seu repertori musical és molt variat, amb cançons que van des de la música clàssica a la popular. En moltes de les seves interpretacions els acompanya una petita formació musical.

El proper 1 de desembre oferirà un concert coral amb músics i solistes.

NO T’HO PERDIS!

Per assistir al concert solidari, apunta’t a aquest enllaç. L’entrada és voluntària. Import sugerit: 5€, que es donaran íntegrament a la Fundació Kālida.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb Kālida (hola@fundaciokalida.org) o amb el Petit Cor Sagrada Família (info@ateneuelpoblet.cat).

TU TAMBÉ POTS CAPTAR PER KĀLIDA

Si t’agrada cuinar, l’esport, la música o l’artesania, pots fer del teu hobby o professió una acció solidària a favor de Kālida. Juntament amb la teva família, amics i/o companys de treball, podeu organitzar una iniciativa que faci possible que les persones amb càncer i les seves famílies rebin acompanyament gratuït.

Si et poses en contacte amb nosaltres, t’ajudarem a que el teu esdeveniment sigui tot un èxit. Et facilitem la cessió del nostre logo i materials divulgatius i de captació, perquè els participants de la teva acció coneguin la missió de Kālida i a què es destinaran els fons que recaptis.

Trobaràs més informació sobre “Capta per Kālida” aquí.