Empreses Solidàries

La teva empresa, fundació o entitat pot realitzar més d’un tipus de col·laboració a favor de les persones amb càncer que visitin els nostres Centres. Et suggerim algunes de les possibilitats, tot i que estem oberts a escoltar les teves excel·lents idees!

Donatius corporatius

Si desitges que la teva organització tingui una relació més estreta amb Kālida contribuint de manera rellevant a les seves activitats, serveis o projectes, posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el 935 537 930 o enviant un email a hola@fundaciokalida.org i estarem encantats de trobar plegats la millor manera de col·laborar.

Organitzacions Col·laboradores

Patrons Fundadors

Logo nous cims
Hospital de Sant Pau - Fundació Privada logo