Kālida organitza “Un cafè amb la Dra. Teresa Ramón y Cajal” sobre càncer hereditari

El proper divendres 4 de febrer, Dia mundial contra el càncer, la Fundació Kālida ha organitzat un nou “Cafè amb…”. En aquesta ocasió tindrem el plaer de compartir un cafè amb la Dra. Teresa Ramon y Cajal, metgessa adjunta i responsable de l’Àrea de Càncer Hereditari i Assessorament Genètic de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona.

CÀNCER FAMILIAR I HEREDITARI

Si un familiar o parent proper té càncer o li han detectat un gen de càncer hereditari, és possible que tinguis dubtes sobre si podries desenvolupar-lo o transmetre’l als teus fills.

Tot i que només un 5% dels càncers són d’origen hereditari o familiar, és normal que et preocupi i vulguis informar-te per si et convé realitzar proves genètiques.

Si et trobes en aquesta situació i et preocupa el risc de desenvolupar càncer hereditari, et convidem a participar al cafè amb la Dra. Teresa Ramón y Cajal.

PARTICIPA AL CAFÉ AMB LA DRA. TERESA RAMÓN Y CAJAL

En el proper “Cafè amb…” xerrarem sobre càncer familiar i hereditari amb la Dra. Teresa Ramón y Cajal, oncòloga mèdica experta en la matèria. La metgessa conversarà amb Sara García, psicooncòloga i coordinadora del centre Kālida Sant Pau, i compartirà la seva visió sobre els avenços en la detecció del càncer, les necessitats que tinguin les persones amb mutació genètica i recomanacions per a una millor gestió de la vivència d’aquesta situació. Els assistents podran participar activament i realitzar preguntes.

El cafè serà el divendres 4 de febrer a les 11:30h. Pots assistir de forma presencial al Centre Kālida (aforament reduït) o de forma online a través de la plataforma Teams.

• Per assistir presencialment, inscriu-te en aquest enllaç.
  • Per participar en el cafè de forma online, inscriu-te aquí.
Accedeix a més informació sobre càncer hereditari o familiar.

RELACIONATS