“Estic molt agraïda a la vida i vull contribuir amb alguna cosa” Catalina.

Dijous que ve, 5 de desembre, es celebra el Dia Internacional del Voluntariat (*). Cada dia, molt temps abans d’inaugurar el centre Kālida Sant Pau, tenim el privilegi de comprovar l’enorme aportació que realitzen les voluntàries i voluntaris al nostre programa integral d’acompanyament psicosocial i a el desenvolupament de la Fundació Kālida. Conèixe’ls , a través de les seves paraules, és descobrir una de les parts imprescindibles del cor de Kālida. Moltes gràcies a cada un d’ells per la seva confiança i compromís!

Eduard “Fa uns anys vaig viure l’experiència d’acompanyar en el seu final de vida a persones molt estimades, i va ser molt bonic estar al seu costat; ajudant-los a viure cada instant i a gaudir de les petites coses malgrat tot. En aquell moment potser hauríem necessitat suport psicològic … m’adono que és molt necessari. M’omple molt ser voluntari a Kālida. Estic tota la setmana desitjant que arribi el dijous!”

Catalina “Sóc voluntària en Kālida per ajudar a que la gent amb càncer i les seves famílies se sentin acompanyades. Jo ho vaig patir amb la meva filla i sé per experiència que és un procés molt dur. Ella ara està bé; va tenir molta sort. Per això estic molt agraïda a la vida i vull contribuir amb alguna cosa “.

Isabel “Vaig fer voluntariat a un hospital gran. De Kālida, em va atreure la idea de participar en un projecte innovador, professional i alhora tan humà, que inaugurava a un edifici dissenyat especialment per a generar benestar i acompanyar les persones amb càncer. Em motivava la idea de tenir un vincle en primera persona, i més des del seu inici. M’omple molt quan una persona arriba molt vulnerable i veig que aquí l’ajudem. M’omple molt el contacte humà. Dono una mica … i rebo molt més”.

(*) Establert per Nacions Unides el 1987, per a “contribuir a el desenvolupament sostenible i facilitar que les persones i comunitats contribueixin al seu propi creixement”.

Si tens interès en fer voluntariat a Kālida, entra aquí i completa les teves dades.

apoyo psicosocial, benvinguda, bienvenida, cáncer, dia internacional del voluntariado, dia internacional del voluntariat, Hospital de Sant Pau, Kalida, Kalida Sant Pau, oncologia, suport psicosocial, voluntariado kalida, voluntariat kalida, voluntarios, voluntaris