Gràcies a una aportació del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya, a Kālida Sant Pau fins i tot els arbres et donen la benvinguda

El jardí de Kālida Sant Pau i tot el perímetre de centre van creixent a poc a poc, per oferir privacitat a totes les persones que ens visiten, i que totes elles puguin gaudir de la bellesa i de la natura.

Gràcies al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC), el passat 24 de novembre vam plantar “L’Arbre de la Benvinguda”. Aquesta associació professional, en col·laboració amb l’ “Architects ‘Council of Europe” (ACE) i “Plant for the Planet” van donar un salze ploraner, que rebrà a les persones que arribin al centre des de l’Hospital. Es suma als altres 5 arbres simbòlics, que formen part del nostre jardí gràcies a aportacions d’empreses i famílies que han decidit donar suport a Kālida, com l’olivera, “Arbre de la Pau” i el ginko biloba, “Arbre de la Longevitat” .

Durant l’acte de plantació, al que van participar Sandra Bestraten, presidenta de l’COAC i Georg Pendl, President de l’ACE, el director de Kālida Sant Pau, Joan Reventós va guiar a tots els arquitectes que van assistir per l’edifici dissenyat per Benedetta Tagliabue, i va recordar que el centre Kālida Sant Pau està obert de manera gratuïta i sense cita prèvia per a tots els col·legiats que puguin necessitar-ho.

Per completar el jardí i la “pantalla vegetal” al voltant de Kālida seguim buscant aportacions de persones, empreses i institucions. Si vols contribuir, contacta amb hola@www.fundaciokalida.org. Et podrem explicar quins exemplars tenim previst plantar i el seu cost. Només amb les aportacions voluntàries de persones com tu podrem acabar d’adequar el perímetre i el jardí del centre.

ACE, apoyo psicosocial, Architect's Council of Europe, benvinguda, bienvenida, cáncer, COAC, Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya, Hospital de Sant Pau, Kalida, Kalida Sant Pau, oncologia, Plant for the Planet, suport psicosocial