Ferran García Sevilla dona una obra d’art a la Fundació Kālida

Ferran García Sevilla, un dels protagonistes de l’art conceptual català, ha donat una de les seves obres d’art a la Fundació Kālida.

Concretament, l’artista ha donat la pintura titulada Suc 3, que passarà a formar part de Kālida Sant Pau, el primer centre de la fundació. La pintura, creada l’any 2010, ja està instal·lada a la sala de la primera planta del centre, aportant bellesa i contribuint a generar benestar i acompanyar les persones que ens visiten. Estem molt agraïts per aquesta donació a l’artista.

El passat 2 de desembre vam gaudir de la trobada “Bellesa per cuidar”, en què es va presentar la pintura amb la presència de Ferran García Sevilla i Benedetta Tagliabue, arquitecta del centre Kālida Sant Pau i Patrona de Kālida.

Arquitectura, art i benestar

Encara que de vegades no en siguem conscients, els espais que habitem tenen un impacte en com ens sentim. L’arquitectura i el disseny d’interiors poden ajudar a millorar l’estat d’ànim de les persones.

Sota aquesta premissa, els centres Maggie’s han estat dissenyats per tenir un impacte positiu a les persones amb càncer i les seves famílies. El Centre Kālida, que forma part d’aquesta xarxa internacional, és un espai acollidor on les persones que conviuen amb el càncer poden relaxar-se, trobar suport i sentir-se bé en un moment difícil de les seves vides. Aquests edificis són espais no clínics per sentir-se com a casa, segur, com en un refugi.

Cada centre és un edifici únic, dissenyat per arquitectes destacats. Els edificis també tenen obres d’art que ajuden a enriquir l’experiència dels visitants i generar una sensació de calma i benestar.

RELACIONATS