Kālida Sant Pau continua desplegant la seva activitat assistencial.

Seguim treballant per ampliar el rang de serveis pensats per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer que ens visiten. Si fins a la data s’han desplegat activitats en les àrees de suport emocional i pràctic, ara posem a disposició, de forma gratuïta i oberta a tothom, els primers serveis de suport social, que esperem seguir ampliant properament:

• Sessions de suport individuals o familiars: si estàs immers/a en un procés oncològic, Apropa’t a Kālida Sant Pau i l’Assessora en Serveis i Prestacions Socials estarà a la teva disposició per assessorar-te, orientar-te i informar-te sobre els teus drets així com per accedir a les prestacions i serveis socials, tant públics com privats, més apropiats a cada situació. Si ho prefereixes, també pots sol·licitar una cita prèvia.
  • Taller “Estic de baixa mèdica”: Després del diagnòstic de càncer has hagut d’interrompre la teva activitat laboral / professional? Tens dubtes sobre como afrontar el tribunal mèdic de l’ICAMSi no coneixes amb detall quins són els teus drets sociolaborals, t’animem a assistir a aquest taller on podràs conèixer les opcions legals que estan al teu abast capacitant-te per a la presa de decisions que més et convinguin en qualsevol moment de la teva baixa mèdica.
    • Activitat grupal de 2h de durada.
    • Programat per al primer dimecres de cada mes de 12h00 a 14h00.
    • Grup obert i dinàmic de fins a un màxim 10 participants. Adreçat a persones amb càncer així com a cuidadors principals.
    • Material per als participants: guia d’ajuda, formularis i o impresos per a sol·licitar les prestacions o subsidis a les quals poden accedir (Incapacitat Permanent, Discapacitat…).
Com puc apuntar-me o demanar cita prèvia?

Per apuntar-te al Taller “Estic de baixa mèdica” o sol·licitar una cita prèvia amb l’Assessora en Servei i Prestacions Socials, només has de trucar-nos al 935 537 930 o enviar un correu electrònic a kalida.santpau@www.fundaciokalida.org.

On? Al centre Kālida Sant Pau

Totes les activitats de la Fundació Kālida són gratuïtes i obertes a qualsevol persona amb càncer, familiars i/o cuidadors que la necessitin. Per poder mantenir aquest model assistencial necessitem el teu suport. Descobreix aquí com pots col·laborar amb Kālida i millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb processos oncològics.
ajuda social, ayuda social, cáncer, Fundación Kalida, Kalida Sant Pau, soporte social, suport social