Nous tallers i activitats

Seguim ampliant el nostre programa a Kālida Sant Pau.

Sempre inspirant-nos en el provat model de l’ONG escocesa Maggie ‘s, anem incorporant aquelles activitats que l’equip de professionals de Kālida considera més necessàries per a les persones que estan venint a el centre. Per això busquem la col·laboració d’experts en cada àrea.

Quan una persona s’acosta a Kālida per primera vegada, l’escoltem, valorem la seva situació i, juntament amb ella, definim el tipus de suport que pot resultar-li més convenient en cada moment. Per això, a partir de febrer sumem:

• Marxa nòrdica: tots els dimarts de 17 a 18: 30h. Primera sessió: 4/02

Exercici lleuger, a l’aire lliure. Promou la concentració i reforça el sistema immune. Coordinats per un tècnic de la Fundació Claror, gràcies a un conveni de col·laboració que acabem de subscriure. L’activitat es desenvoluparà en recorreguts pels carrers i parcs propers a Kālida Sant Pau.

• “El Bon Dormir”: un dijous al mes. Primera sessió: 6 de febrer (aforament complet)

Taller d’una hora en què els experts de l’Ad Salutem Institute ajudaran a comprendre la relació entre càncer i alteracions de la son, i oferiran recomanacions per aconseguir un son reparador.

• “Ombra aquí, ombra allà”: un dijous al mes, de 17 a 18: 30h. Primera sessió: 20/02

Taller de maquillatge i cura de la pell. Amb la col·laboració d’Avène i de les voluntàries expertes de Kālida: Isabel Alcalde y Lali Bonany.

• “Caps al vent”: un divendres al mes, de 11:30 a 13: 00h. Primera sessió: 14/0

Taller d’estètica personal per a persones amb alopècia i enfocat en l’ús de perruques i mocadors. Gràcies a la col·laboració de l’Associació Picam Picam.