Story Concert amb Coraltxins en benefici de Kālida

Sense categoria

Coraltxins ha organitzat un story concert solidari per captar fons en benefici de la Fundació Kālida. L’actuació tindrà lloc al jardí del Centre Kalida Sant Pau (c/ Sant Antoni Maria Claret 167) el proper divendres 19 de maig a les 18h.

A més de fer possible l’acompanyament de les persones amb càncer i les seves famílies, l’activitat també servirà per difondre Kālida i que més persones que ho necessitin puguin beneficiar-se i rebre el nostre suport emocional, pràctic i social.

“Som Coraltxins, un cor nascut i arrelat a Caputxins de Sarrià. Vam iniciar el nostre camí després de l’aturada de la pandèmia , amb moltes ganes de retrobar-nos, expressar i sentir-nos lliures. Cantem perquè ens agrada i ens estimula i, compartint la nostra música , pretenem encomanar aquesta energia per a enriquir-nos i beneficiar-nos mutuament.”
T’HI ESPEREM!

L’entrada és lliure i funcionarà en format de taquilla inversa. Els donatius aniran destinats a la Fundació Kālida. Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb Kālida (hola@fundaciokalida.org).

STORY CONCERTS
Els Story Concerts són concerts en un format íntim que oferim en un espai singular com és el centre Kālida Sant Pau, dissenyat per l’arquitecta Benedetta Tagliabue i el seu equip a Miralles Tagliabue EMBT.
Amb un aforament molt reduït, per crear un clima de proximitat i complicitat entre l’artista i el públic, les persones que hi assisteixin podran gaudir escoltant la música i conèixer de primera mà les històries, anècdotes i vivències darrere de cada cançó.
L’entrada als Story Concerts consisteix en un donatiu a Kālida, perquè puguem continuar oferint suport integral de manera totalment gratuïta a les persones amb càncer, els seus familiars i cuidadors, ajudant-les a millorar el seu benestar i qualitat de vida.
CAPTA PER KĀLIDA

Si tens alguna passió com l’esport, la música, les manualitats, o qualsevol altra cosa, pots convertir-la en una iniciativa solidària en benefici de les persones amb càncer i les seves famílies.

Pots organitzar-la amb els teus amics, família o companys de treball, i junts contribuireu a fer possible l’acompanyament gratuït de Kālida. Nosaltres t’ajudarem amb la difusió perquè la teva iniciativa sigui un èxit.

Més informació en aquest enllaç.

RELACIONATS