Dirigits a persones amb càncer, familiars, amics o cuidadors.

Kālida Sant Pau ofereix tallers de nutrició

El Taller de Nutrició ofereix suport pràctic respecte a una alimentació sana i està dirigit a persones amb càncer.

Els objectius d’aquesta activitat són:

• Introduir els tipus d’aliments particularment beneficiosos i la manera d’ingerir-los per poder gaudir d’ells.
  • Complir amb els reptes alimentaris relacionats amb el tractament i oferir l’oportunitat de fer preguntes sobre la seva pròpia dieta.
  • Es lliura material imprès sobre com menjar bé amb una selecció de receptes inspiradores i recomanacions de llocs web que puguin ajudar a menjar saludable i deliciós.

Un taller de 2 sessions, de 2 hores cadascuna, per a persones amb càncer així com els seus familiars o cuidadors (màxim 8 persones). Sessions dirigides per la nutricionista col·legiada Núria Duran.  Sense cap cost per als assistents. Tots els dijous de 11h30 a 13h30. Per a més informació i reserves, podeu trucar al 935 537 930 o enviar un email a hola@www.fundaciokalida.org

Mentre el Centre Kālida Sant Pau no obri les seves portes, la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia ens cedeix les seves instal·lacions  per poder realitzar el taller. Moltes gràcies pel vostre suport!

cáncer, cursos, Kalida, nutrición, Talleres