El cicle “Després del Càncer” visita Kālida

Equip Kalida Sant PauLa Federació Catalana d’Organitzacions contra el Càncer (FECEC) ha organitzat el cicle de xerrades “Després del Càncer”, en col·laboració amb tres de les seves organitzacions membre: Oncolliga, Fundació Iris i Kālida.

Es tracta d’una serie de sessions informatives, d’1 hora de durada dirigides a persones amb càncer que han acabat o estan a punt d’acabar el seu tractament, per informar-les, orientar-les, i aclarir dubtes sobre temes de l’àmbit laboral i metge. Per seguretat i comoditat dels participants, es faran en línia, a través de la plataforma Zoom. Les xerrades co-organitzades conjuntament amb Kālida són:

Dimarts 7 de juliol, 17h.: Com em puc preparar per tornar a la feina? A càrrec de Loly Fernández Carou, graduada en Relacions Laborals i especialitzada en Riscos Laborals.

Dimarts 28 de juliol, 17h.: El paper de l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques (ICAM), facilitat per la Dra. Maria Eugenia Saumell, Cap de Serveis d’Avaluacions Mèdiques de Girona, a la Sub-direcció General d’Avaluacions Mèdiques.

Dimarts 29 setembre, 17h.: Per què alguns pacients responen a la teràpia contra el càncer i altres no?, Amb el Dr. Francesc Viñals, cap del grup de recerca ProCURE de l’ICO-Idibell en càncer d’ovari i senyalització molecular.

Per apuntar-te, escriu-nos a kalida.santpau@fundaciokalida o truca’ns al 937 377 808. T’enviarem l’enllaç perquè puguis participar.

, , , , , , , , , , , , , , , , ,