Inscripción eventos

48h D’AGRICULTURA I VERD URBÀ

El dissabte 29 de maig, entre les 9 y las 14hs. vine a conèixer el nostre projecte d’Horticultura Social per a persones amb càncer.

T’ensenyarem l’Hort de l’Albert del centre Kālida Sant Pau, podràs participar d’un taller d’aromàtiques que inclou la plantació de diverses espècies -facilitat per a voluntaris/àries i persones que participen habitualment del Taller d’Horticultura Social- i visitar l’edifici del Centre Kālida, dissenyat sota el concepte d’arquitectura per a tenir cura per part de Benedetta Tagliabue i el seu equip a MirallesTagliabue EMBT.

Per poder participar en aquesta activitat cal registrar-se prèviament. Si us plau, omple el següent formulari i rebràs per correu electrònic tota la informació per arribar fins a Kālida Sant Pau així com les mesures de seguretat front la Covid-19 que caldrà seguir per a la seguretat de tots i totes.

T’hi esperem!

CONTACTA CON NOSOTROS

En la Fundación contra el Cáncer Kālida estamos aquí para acompañarte, tanto si te han diagnosticado un cáncer, si esperas resultados, has sufrido una recaída, estás en tratamiento o eres familiar de una persona con cáncer

Acércate a Kālida Sant Pau