VOLUNTARIAT

ET CONVIDEM A PARTICIPAR

Perquè Kālida pugui oferir de forma gratuïta la seva ajuda psicosocial a les persones que visiten els nostres centres, necessitem el suport de voluntaris i voluntàries.

La teva implicació serà molt valuosa; ens ajudaràs a donar la benvinguda a les persones que ens visiten, a garantir la gestió diària dels centres o a organitzar activitats de captació de fons.

També necessitem mans per col·laborar amb la gestió interna de la Fundació. Descobreix aquí el nostre pla de voluntariat actualitzat.

Posicions vacants

Kālida cerca diferents perfils de voluntaris/àries per seguir ampliant l’equip de voluntariat que contribueix de forma decisiva al funcionament i desenvolupament de l’entitat. Descobreix les opcions i si et poden encaixar, posat en contacte amb nosaltres tal i com s’indica en cadascuna de les ofertes. Ens adreçarem a tu per convocar-te a la propera una sessió informativa. Gràcies!

Voluntaris/àries de Suport a la Gestió de Kālida Sant Pau
Voluntaris/àries de Suport al centre Kālida Sant Pau

Per a més informació sobre el voluntariat a Kālida, contacta’ns omplint el següent formulari, segur que parlant-ne trobem una forma de convertir el teu desig en suport a les persones que viuen amb el càncer.

"*" Indica els camps obligatoris

Nom*
FUNDACIÓ PRIVADA KĀLIDA és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR).