Altres formes de col·laborar

TROBA LA TEVA

A Kālida t’oferim moltes maneres diferents de contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones amb càncer. La teva col·laboració, sumada a la d’altres persones, empreses i institucions, és molt necessària per acompanyar cada dia a més persones. Et suggerim diverses possibilitats, però estem oberts a escoltar les teves idees per contribuir a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer.

Per exemple, amb només 2.000€ #Dóna1dia i permetràs el funcionament del centre Kālida Sant Pau durant tota una jornada de treball. També t’animem a Captar per Kālida i impulsar una iniciativa solidària que permeti sumar la col·laboració dels teus familiars, amics o coneguts. Una altra idea és que et sumis a la iniciativa Cycling for Kālida adquirint els articles solidaris de la línia de roba de Ciclisme personalitzats amb la nostra imatge corporativa i, si ho vols, organitzis un repte ciclista a favor de les persones que visiten Kālida.

Junts acompanyem a les persones que conviuen amb el càncer. Moltes gracies per la teva confiança!

Dona1dia

#Dona1Dia per acompanyar fins a 100 persones. Podràs triar la data que vols donar per celebrar o recordar alguna diada personal emotiva

Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres:

Telèfon: 93 050 23 23

Correu electrònic: hola@fundaciokalida.org
També ens pots contactar mitjançant el nostre formulari de contacte

L’horari d’atenció al col·laborador és de dilluns a dijous de 9h 18h i els divendres de 9h a 15h.
Si ens truques fora d’aquest horari, si us plau, deixa el teu missatge i et tornarem la trucada el més aviat possible.

Altres formes de donar:

Fent una transferència a

ES08 2100 0781 4102 0025 8263 Caixabank
ES16 0049 4700 3325 1735 1525 B.Santander

Mitjançant Bizum amb el codi de Kālida 01042

Si fas el teu donatiu via transferència o Bizum envia’ns les teves dades personals (nom, cognoms, NIF, email i mòbil)  i el comprovant de l’operació per hola@fundaciokalida.org. També pots fer donatius en aquest enllaç mitjançant el servei online de CaixaBank

Donar té recompensa

Persones: desgravaràs el 80% dels primers 250€ que aportis i, a partir d’aquesta xifra, el 40%. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida , la desgravació en aquest últim tram s’incrementarà fins al 45%.
Empreses: La deducció serà del 40% sobre les quotes o donatius. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida per un import igual o superior als de l’exercici immediat anterior,  la deducció serà del 50%, amb un límit del 15% de la base liquidable.
Aquestes deduccions no s’apliquen al País Basc i Navarra.