Contacte

Estem a la teva disposició tant si ens vols més informació del programa de suport emocional, pràctic i social de Kālida, vols més in formació sobre la Fundació o ens vols fer arribar algun suggeriment o comentari.

Ens podràs contactar omplint el següent formulari o a través de les nostres xarxes socials:

POLÍTICA DE PRIVACITAT

La comunicació enviada quedarà incorporada a un fitxer del que és responsable FUNDACIÓ PRIVADA KĀLIDA. Aquesta comunicació s’utilitzarà exclusivament per tractar les teves dades per atendre la seva sol·licitud, sempre d’acord amb el Reglament (UE) 2016/679 (RGPD), la Llei Orgànica 15/1999 (LOPD) i el Reial Decret 1720/2007 de desenvolupament de la LOPD ), sobre protecció de dades. Les teves dades no es comunicaran a tercers, excepte per obligació legal, i es mantindran mentre no sol·licitis la seva cancel·lació.

En qualsevol moment vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, portabilitat i oposició, o si escau, a la limitació i/o cancel·lació del tractament, comunicant-ho per escrit, indicant les seves dades personals a CENTRE KĀLIDA SANT PAU, CARRER SANT ANTONI MARIA CLARET, 167 08025, BARCELONA o mitjançant un correu electrònic a lopd@fundaciokalida.org.