Contacte

Contacta amb nosaltres, ja sigui presencialment en el nostre centre ubicat a l’Hospital de Sant Pau (Barcelona), o bé fent ús de l’opció online.
Contacta amb Fundació Kàlida i t’ajudarem a resoldre les teves preguntes o inquietuds.
Si vols més informació sobre el programa de suport integral complementari de Kālida per a persones amb càncer, familiars o cuidadors,  sobre la missió i les formes de col·laborar amb la Fundació o ens vols fer arribar algun suggeriment o comentari, si us plau, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible. Gràcies

"*" Indica els camps obligatoris

Nom*
FUNDACIÓ PRIVADA KĀLIDA és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR).