Cura del teu benestar emocional

TOT I QUE NO SEMPRE APAREIXEN, ÉS NORMAL TENIR-NE I MOLTES VEGADES ES PODEN ATENUAR

Als diferents tipus de càncer i els seus diversos tractaments s’associen símptomes i efectes secundaris diferents. Saber què esperar i quan buscar ajuda et pot ajudar a tenir més control sobre el que està passant.

En aquesta secció, trobaràs informació sobre els efectes secundaris més comuns, l’impacte que el procés oncològic pot tenir en els teus nivells de cansament, son i memòria així com els efectes que pot tenir a nivell hormonal i en la fertilitat.

Els continguts d’aquesta secció estan pensats per a transmetre’t de forma senzilla i comprensible els diversos efectes secundaris que s’associen amb el càncer i el seu tractament. De tota manera, recorda que la informació més precisa i acurada sempre la tindrà l’equip de professionals sanitaris que t’atén a tu o a la persona del teu entorn que estigui afectada per la malaltia.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Som aquí per acompanyar-te, tant si t’han diagnosticat un càncer, si estàs esperant resultats, has patit una recaiguda, estàs en tractament o ets familiar d’una persona amb càncer.

Apropa’t a Kālida Sant Pau

Truca’ns al 930 502 323
Envia’ns un email a

Connecta amb Kālida Online

El tractament

Existeixen múltiples teràpies per controlar i inclús curar alguns tipus de càncer. S'utilitzen sols o combinats.