Capta per Kalida

3. Col·labora
  5. Altres formes de col·laborar
  7. Capta per Kālida

Tu també pots mobilitzar-te per conscienciar i captar fons a favor de les persones amb càncer i les seves famílies.

Si t’agrada cuinar, fer esport, vendre artesanies o vols celebrar el teu aniversari o una data important d’una manera especial, pots fer-ho de manera solidària, organitzant iniciatives solidàries a favor de Kālida. Implica a la teva família, amics, companys de treball i coneguts. Junts estareu oferint acompanyament gratuït a persones que conviuen amb el càncer.

També pots crear la teva iniciativa en línia; les xarxes socials i plataformes t’ho posen cada vegada més fàcil. A el fer-ho, des del teu perfil en qualsevol d’elles, hauràs de esmentar a Kālida, les teves motivacions per col·laborar amb les persones amb càncer, posar un objectiu i un termini per aconseguir-ho. I per descomptat, pots contactar-nos si necessites ajuda. I un cop creat el repte … a difondre-ho !!

RECAPTA FONS AMB FACEBOOK

Dóna-li un “m’agrada” a la nostra pàgina i des del teu perfil, ves a “Recaptacions de Fons” i selecciona la Fundació Kālida com a organització destinatària. Comparteix-la amb els teus amics i coneguts a Facebook per aconseguir el teu repte.

RECULL DONATIUS AMB INSTAGRAM

Fes-te seguidor de @fundaciokalida en aquesta xarxa, i després crea un story. Entre les icones de stickers trobaràs l’opció “Donació”. Selecciona Fundació Kālida. Publica el teu story i llest! Si la afegeixes als teus històries destacades, estarà activa el temps que tu decideixis.

CREA UN REPTE A MIGRANODEARENA

Crea el teu usuari -et recomanem que posis la teva foto- i entra a la pestanya “Crea el teu repte”. Allà podràs seleccionar el tipus de repte, fixar l’objectiu que vols aconseguir i crear-lo pas a pas, de manera molt senzilla. Comparteix-lo a les xarxes socials, grups de missatgeria instantània (WhatsApp, Line …) per implicar als teus amics i familiars i aconseguir-ho.

Vols captar per Kālida?

Si et poses en contacte amb nosaltres, et donarem suport en l’organització del teu esdeveniment mitjançant la cessió de la nostra imatge, lliurant-te materials divulgatius com fulletons, cartells …, perquè els assistents coneguin la missió de Kālida i a què es destinaran els fons que recaptis.

L’entitat o persona organitzadora rebrà un diploma d’agraïment i reconeixement.

Capta per Kālida! Proposa’ns la idea, el missatge i nosaltres t’ajudarem a posar-te en acció. Contacta’ns omplint el següent formulari:

Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres:

Correu electrònic: hola@fundaciokalida.org

L’horari d’atenció al col·laborador és de dilluns a divendres de 8h30 a 18h.
Si ens truques fora d’aquest horari, si us plau, deixa el teu missatge i et tornarem la trucada el més aviat possible.

Altres formes de donar:

Fent una transferència a

ES08 2100 0781 4102 0025 8263 Caixabank
ES16 0049 4700 3325 1735 1525 B.Santander

Mitjançant Bizum amb el codi de Kālida 01042

Si fas el teu donatiu via transferència o Bizum envia’ns les teves dades personals (nom, cognoms, NIF, email i mòbil)  i el comprovant de l’operació per hola@fundaciokalida.org

Donar té recompensa

Persones: desgravaràs el 80% dels primers 150€ que aportis i, a partir d’aquesta xifra, el 35%. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida , la desgravació en aquest últim tram s’incrementarà fins al 40%.
Empreses: La deducció serà del 35% sobre les quotes o donatius. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida,  la deducció serà del 40%, amb un límit del 10% de la base liquidable.
Aquestes deduccions no s’apliquen al País Basc i Navarra.