DONANTS ESTRATÈGICS

APORTACIONS D’ALT VALOR I IMPACTE

La creació i posada en marxa de Kālida ha estat possible gràcies a la visió, el compromís i el suport econòmic de fundacions, empreses i institucions. Per continuar acompanyant les persones que conviuen amb el càncer, necessitem la col·laboració de nous donants estratègics, amb els quals volem establir relacions de confiança a llarg termini.

El Consell de Mecenatge de Kālida

Integrat per un grup de donants que fa aportacions a partir de 25.000€ cada any. Reben regularment informació detallada sobre els assoliments i reptes de Kālida. Un representant de cada empresa, fundació o família membre del Consell de Mecenatge participa a les reunions anuals, per a vetllar per l’adequada aplicació dels recursos econòmics aportats, i contribuir activament al desenvolupament de la nostra missió.

Patrocinis i acords de col·laboració

Algunes empreses contribueixen amb les persones amb càncer que visiten Kālida patrocinant activitats de suport emocional, pràctic o social i fins i tot activitats institucionals. Altres decideixen implicar els seus clients i treballadors, posant en marxa campanyes de petits donatius o de productes solidaris a favor de Kālida. Sempre estarem oberts a escoltar les teves idees, per trobar les maneres que millor s’adaptin a la teva empresa.

FES-TE EMPRESA AMIGA

També pots col·laborar fent un donatiu periòdic o puntual a través de la teva empresa per contribuir a millorar el benestar i la qualitat de vida de las persones amb càncer.

Per a més informació i detalls, contacteu amb:

Cándida Castillo

Responsable de Captació de Fons i Comunicació

Reconeixement

Agraïm la generositat, el suport i la confiança de:

Amb l’impuls de:
En col·laboració amb:
Consell de mecenatge:
Amb el suport de:
Gràcies a la generositat de:
Amb el compromís de:

Moda Ese o Ese  S.L. – Frinvert Hold S.L – Fundación Real Dreams – EAP Dreta de l’Eixample – Fundación Price Waterhouse Coopers – Lucta s.a. – Nartex capital, s.l. – Oversize 2023, s.l. – MCI Spain Event Services s.a. – Envase Gráfico industrial, s.a. –Associació de Comerciants Gaudí Shopping – Explotaciones Catel s.l. – Cor Gospel Gràcia – Asociación Española de Afectados de Cáncer de Pulmón –Fundació Privada Gaspar de Portolà – Comunitat de Propietaris Av. Pompeu Fabra – Associació Petit Cor – Bareus consultors Consultoría – Costa Brava Nautic Serveis 2021 – Dama Design Productions s.l – Recordar Barcelona s.r.l – Somos Healthcare s.l – Saba Infraestructuras S.A –Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC) – Fundació Privada Claror – AdSalutem, Instituto del Sueño – Avene-Pierre Fabre – Rilastil – Cumlaude – Picam Associació Prevenció i Informació Càncer Molins

Si vols descobrir quines persones i entitats han fet possible la construcció del nostre primer Centre Kālida, entra a Kālida Sant Pau.

Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres:

Telèfon: 93 050 23 23

Correu electrònic: hola@fundaciokalida.org
També ens pots contactar mitjançant el nostre formulari de contacte

L’horari d’atenció al col·laborador és de dilluns a dijous de 9h 18h i els divendres de 9h a 15h.
Si ens truques fora d’aquest horari, si us plau, deixa el teu missatge i et tornarem la trucada el més aviat possible.

Altres formes de donar:

Fent una transferència a

ES08 2100 0781 4102 0025 8263 Caixabank
ES16 0049 4700 3325 1735 1525 B.Santander

Mitjançant Bizum amb el codi de Kālida 01042

Si fas el teu donatiu via transferència o Bizum envia’ns les teves dades personals (nom, cognoms, NIF, email i mòbil)  i el comprovant de l’operació per hola@fundaciokalida.org. També pots fer donatius en aquest enllaç mitjançant el servei online de CaixaBank

Donar té recompensa

Persones: desgravaràs el 80% dels primers 250€ que aportis i, a partir d’aquesta xifra, el 40%. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida , la desgravació en aquest últim tram s’incrementarà fins al 45%.
Empreses: La deducció serà del 40% sobre les quotes o donatius. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida per un import igual o superior als de l’exercici immediat anterior,  la deducció serà del 50%, amb un límit del 15% de la base liquidable.
Aquestes deduccions no s’apliquen al País Basc i Navarra.