Fes-te amic de Kālida

Gràcies a les teves aportacions, podem oferir un suport integral a les persones amb càncer, els seus familiars i cuidadors, de forma gratuïta i oberta a tothom.

Quant vols aportar?

Una persona participarà al taller “Menjar sa” i millorarà els seus hàbits nutricionals durant el càncer.

Una persona gaudirà de cinc sessions de relaxació per calmar l’ansietat i millorar la seva qualitat de vida.

Una persona rebrà suport amb dues sessions de teràpia psicooncològica individual per a millorar el seu benestar emocional.

Sóc un bloc de text. Feu clic al botó Edita per canviar aquest text. Lorem Ipsum és un text de farciment usat per la indústria de la tipografia i la impremta.

Amb quina periodicitat?

Quant vols aportar?

Amb quina periodicitat?

Las meves dades personals

Dades de l'empresa

Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres:

Telèfon: 93 050 23 23

Correu electrònic: hola@fundaciokalida.org
També ens pots contactar mitjançant el nostre formulari de contacte

L’horari d’atenció al col·laborador és de dilluns a dijous de 9h 18h i els divendres de 9h a 15h.
Si ens truques fora d’aquest horari, si us plau, deixa el teu missatge i et tornarem la trucada el més aviat possible.

Altres formes de donar:

Fent una transferència a

ES08 2100 0781 4102 0025 8263 Caixabank
ES16 0049 4700 3325 1735 1525 B.Santander

Mitjançant Bizum amb el codi de Kālida 01042

Si fas el teu donatiu via transferència o Bizum envia’ns les teves dades personals (nom, cognoms, NIF, email i mòbil)  i el comprovant de l’operació per hola@fundaciokalida.org. També pots fer donatius en aquest enllaç mitjançant el servei online de CaixaBank.

Donar té recompensa

Persones: desgravaràs el 80% dels primers 250€ que aportis i, a partir d’aquesta xifra, el 40%. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida , la desgravació en aquest últim tram s’incrementarà fins al 45%.
Empreses: La deducció serà del 40% sobre les quotes o donatius. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida per un import igual o superior als de l’exercici immediat anterior,  la deducció serà del 50%, amb un límit del 15% de la base liquidable.
Aquestes deduccions no s’apliquen al País Basc i Navarra.

VEUS KĀLIDA

Et falta escollir diners.

Et falta escollir la periodicitat.