INTRODUCCIÓ
REVOCACIÓ
INTRODUCCIÓ

ANTECEDENTS

c) Segons la finalitat per a la qual tracten la informació que recopilen, poden ser:

– facilita a l’usuari la navegació i l’accés als diferents serveis que ofereix aquest lloc web;

– evita a l’usuari haver de configurar les característiques generals predefinides cada vegada que accedeix al lloc web; i

Nom  Tipus  Caducitat  Finalitat  Classe
SECURE_AUTH_KEY Seguretat 48 hores o tancament del navegador Funcionament de la pàgina Zero
LOGGED_IN_KEY Seguretat 48 hores o tancament del navegador Funcionament de la pàgina Zero
NONCE_KEY Seguretat 48 hores o tancament del navegador Funcionament de la pàgina Zero
_ga Estadístiques 2 anys S’utilitza per a  distingir als usuaris. Low
_gid Estadístiques 24 hores S’utilitza per a  distingir als usuaris. Low
_gat Estadístiques 1 minut S’utilitza per a  limitar el percentatge de sol·licituds. Low
AMP_TOKEN Estadístiques 30 segons a 1 any Inclou un símbol que es pot utilitzar per recuperar un ID de client del servei de ID de client d’AMP. Altres possibles valors indiquen inhabilitacions, sol·licituds en curs o errors obtinguts en recuperar un identificador del servei de ID de client d’AMP. Low
qtrans_front_language Funcionament 1 any Para mantenir l’idioma seleccionat per l’usuari. Low
REVOCACIÓ

Safari, iPad i iPhone: Preferències> Privadesa: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=es_ES

Aquests navegadors estan sotmesos a actualitzacions o modificacions, pel que no podem garantir que s’ajustin completament a la versió del seu navegador. També pot ser que utilitzi un altre navegador no contemplat en aquests enllaços com ara Konqueror, Arora, Flock, etc. Per evitar aquests desajustos, pot accedir directament des de les opcions del seu navegador, generalment al menú de “Opcions” a la secció de “Privadesa”. (Si us plau, consulteu l’ajuda del seu navegador per a més informació).

Cada navegador té un mètode diferent per adaptar la configuració. Si cal, consulteu la funció d’ajuda del navegador per establir la configuració correcta.