Col·labora

El càncer té un fort impacte en la vida de les persones diagnosticades, els seus familiars i cuidadors. A Kālida cada dia els oferim suport integral, de manera totalment gratuita i oberta a tothom.

Fes-te Amic de Kālida

Gràcies a la teva aportació periódica o puntual, podem oferir suport integral de forma gratuïta.
Col·labora amb Fundació Kalida i ajuda’ns a oferir teràpia psicooncológica individual o acompanyament social, a activitats grupals com la nutrició, la relaxació, o el ioga entre d’altres. El teu donatiu és molt necessari per continuar amb la nostra feina. Comptem amb tu.

Fes-te Empresa Amiga

Les empreses i comerços també poden contribuir amb aportacions periòdiques o puntuals

Voluntariat

Fes-te voluntari i contribuiràs al funcionament del centre o a les activitats de captació i gestió.
COL·LABORA

Dona1dia

#Dona1Dia per acompanyar fins a 100 persones. Podràs triar la data que vols donar per celebrar o recordar alguna diada personal emotiva
COL·LABORA

Si tens algun dubte, contacta amb nosaltres:

Telèfon: 93 050 23 23

Correu electrònic: hola@fundaciokalida.org
També ens pots contactar mitjançant el nostre formulari de contacte

L’horari d’atenció al col·laborador és de dilluns a dijous de 9h 18h i els divendres de 9h a 15h.
Si ens truques fora d’aquest horari, si us plau, deixa el teu missatge i et tornarem la trucada el més aviat possible.

Altres formes de donar:

Fent una transferència a

ES08 2100 0781 4102 0025 8263 Caixabank
ES16 0049 4700 3325 1735 1525 B.Santander

Mitjançant Bizum amb el codi de Kālida 01042

Si fas el teu donatiu via transferència o Bizum envia’ns les teves dades personals (nom, cognoms, NIF, email i mòbil)  i el comprovant de l’operació per hola@fundaciokalida.org. També pots fer donatius en aquest enllaç mitjançant el servei online de CaixaBank

Donar té recompensa

Persones: desgravaràs el 80% dels primers 250€ que aportis i, a partir d’aquesta xifra, el 40%. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida , la desgravació en aquest últim tram s’incrementarà fins al 45%.
Empreses: La deducció serà del 40% sobre les quotes o donatius. A més, si fa 3 o més anys seguits que fas donacions a Kālida per un import igual o superior als de l’exercici immediat anterior,  la deducció serà del 50%, amb un límit del 15% de la base liquidable.
Aquestes deduccions no s’apliquen al País Basc i Navarra.