FAQS

CONSULTA ELS TEUS DUBTES DE COMPRA

• Tria el producte solidari que vulguis.
  • Indica les unitats i afegeix-les a la cistella.
  • Repeteix la mateixa acció per a altres productes que vulguis comprar.
  • Ves al teu carret de compra a la part superior de la pàgina, on trobaràs tots els productes que has seleccionat.
  • Completa les dades personals. Indica el mètode de pagament i introdueix-hi les dades.
  • Un cop efectuat el pagament, rebràs un email de confirmació.
  • Els enviaments en l’àmbit nacional tenen un cost de 3,95€.
  • Si la despesa total és superior a 30 euros, la tramesa és gratuïta.
  • De 3 a 5 dies laborables des del moment que fas la teva compra.

Si has tingut algun contratemps amb el lliurament del producte, escriu-nos a comunicacio@fundaciokalida.org i explica’ns què ha passat. Tramitarem la devolució del producte i el reemborsament.

Sí, contacta amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a l’apartat “Botiga Solidària” o envia un email a comunicacio@fundaciokalida.org i explica’ns què necessites. Podem adaptar els nostres productes a les vostres necessitats.

A través de la venda de productes solidaris, Kalida finança programes d’atenció psicosocial a persones amb càncer, les seves famílies i els seus cuidadors, oferint-los acompanyament gratuït i sense cita prèvia.

Us suggerim que just abans de finalitzar la compra a l’opció: Notes de la comanda; indiquis les instruccions especials del lliurament com ara una botiga propera on es pugui deixar el paquet, un familiar, veí de la mateixa escala…

Si el repartidor del servei de transport (GLS) no pot efectuar el lliurament, es posarà a contacte amb tu per intentar acordar una franja horària adequada per al lliurament per a ambdues parts. Si no estareu a casa, és millor que seleccioneu l’opció de recollir el paquet en un punt de recollida GLS.