Sobre Kālida

La Fundació Privada Kālida fou constituïda el 2016 a Barcelona amb l’impuls de la Fundació Privada Nous Cims així com la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, Kālida promou un model de suport oncològic integral complementari centrat en la persona. El seu objectiu és crear centres de suport a persones amb càncer, situats a pocs metres dels Serveis d’Oncologia dels hospitals públics de referència en tractaments del càncer, amb espais per acollir i acompanyar les persones que ho necessitin així com als seus familiars, amics o cuidadors. En ells trobaran suport pràctic, emocional i social, un ambient agradable especialment dissenyat per a sentir-se acompanyades, informades i compreses. Aquest servei -totalment gratuït i sense cita prèvia- té com a finalitat complementar els tractaments mèdics dels hospitals i s’inspira en el model d’atenció psicosocial de l’organització internacional Maggie’s, formant part de la seva xarxa internacional de més de 30 centres. El primer centre en inaugurar fou Kālida Sant Pau, que obrí les seves portes el mes de maig de 2019 al recinte de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.

Estatuts de la Fundació privada Kālida

Patronat

Els patrons de Kālida són persones voluntàries compromeses amb la missió de l’organització i constitueixen el màxim òrgan de la Fundació. Entre d’altres, contribueixen a promocionar l’entitat, vetllen perquè se’n compleixin els seus objectius, marquen les polítiques generals i prenen les decisions estratègiques com també s’encarreguen d’aprovar els pressupostos i els comptes anuals. Així mateix, són les persones encarregades de garantir que es mantenen els nostres valors així com el bon govern de l’entitat, assessorant i donant suport al Director/a de la Fundació Privada Kālida.

Sr. Germán Castejón

President
Miquel Roca Junyent Secretari de la Fundació Kàlida

Sr. Miquel Roca Junyent

Secretari

Sr. José Luis Rubiralta

Tresorer – En representació de la Fundació Nous Cims, entitat Patrona Fundadora

Dr. Agustí Barnadas

Director del Servei d’Oncologia de l’Hospital de Sant Pau i la Santa Creu
Dr. Tabernero

Dr. Josep Tabernero

Cap del Servei d’Oncologia Mèdica de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona
Sr. Jordi Bachs

En representació de la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Sra. Laura Lee

Chief Executive Officer Maggie’s
Benedetta Tagliabue

Sra. Benedetta Tagliabue

CEO Miralles Tagliabue EMBT

El Nostre Equip

L’equip de Kālida està creixent i desenvolupant-se a mida que es consolida el primer Centre Kālida al costat de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Per al seu correcte funcionament, la Fundació Kālida necessita una combinació de professionals en la gestió, l’administració, la captació de fons, experts en l’àmbit de l’atenció a les persones que conviuen amb el càncer així com el suport de persones voluntàries.

EXPERTS EN L’ATENCIÓ A LES PERSONES

Els Centres Kālida estan conformats per professionals de la Piscooncologia, el Treball Social i la Infermeria especialitzada en l’àmbit oncològic. A més, de forma puntual, es nodreix d’experts en disciplines diverses com el Mindfulness, l’Exercici Físic, l’Artteràpia o el Ioga, entre d’altres.

PROFESSIONALS EN LA GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ

Per a que els nostres equips assistencials puguin centrar-se en el suport emocional, pràctic i social de les persones que ens visiten, ens calen gestors experts en àrees funcionals clau com la Comunicació, la Captació de Fons, l’Administració i Gestió Interna o els Recursos Humans, entre d’altres.

PERSONES VOLUNTÀRIES

Per tal que Kālida pugui oferir de forma gratuïta la seva ajuda psicosocial a les persones que visiten els nostres Centres, necessitem el suport de voluntaris i voluntàries que ajudin en la gestió diària dels Centres, en les activitats de sensibilització i en l’organització d’esdeveniments de captació de fons així com en la gestió interna de la Fundació.

Descarrega’t el nostre Organigrama per conèixer en més detall com ens organitzem.

Els nostres Valors

A Kālida no tractem pacients, sinó que acollim, acompanyem i donem suport a les persones. Els valors del nostre equip operatiu, ja siguin professionals o voluntaris, s’han de basar en el respecte, l’acompanyament, l’acollida, l’escolta, l’empatia, la proximitat, l’ajuda i la comprensió.

Ambaixadors

Les persones Ambaixadores de Kālida son sempre nomenades i/o renovades per unanimitat per part del Patronat a proposta de la Comissió Executiva de l’entitat. Les Ambaixadores d’Honor son persones que mereixen un especial reconeixement per la seva forta connexió històrica amb la Fundació i la seva contribució a la missió. Per la seva part, les persones Ambaixadores son aquelles qui, mitjançant la seva implicació aporten visibilitat, projecció i reputació a Kālida.

Rosy Williams

Sra. Rosy Williams

Ambaixadora d’Honor

Els comptes clars

La Fundació Privada Kālida, amb CIF G-66685124, fou inscrita el 02 de maig de 2016 amb el número 2.962 al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya. Classificada com a Fundació benèfica de tipus assistencial, està acollida a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge.

Els nostres comptes anuals, auditats per Deloitte i les memòries d’activitats es presenten anualment a la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques, depenent del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Sota aquestes línies pots consultar els nostres comptes anuals i memòries d’activitats dels anys  2018, 2019, 2020, 2021 i 2022. Si vols saber més sobre com ens financem i ens organitzem, no dubtis en contactar amb nosaltres o truca’ns al telèfon 93 050 23 23.