Concert Kālida Sant Pau – Reserves

Donació mínima suggerida: 40€ / persona
(màx. 2 entrades per comprador)

Dia
Dimecres 8 de novembre de 2023
19:30h (obertura de portes a les 19h)
Recinte Modernista de Sant Pau
(Sala Domènech i Montaner)

Omple el formulari

Un cop l’hagis omplert rebràs un email a la teva bústia de correu (revisa la de spam si no el veus) amb les instruccions per poder confirmar la reserva. També ens permetrà  posar-nos en contacte amb tu per informar-te de tots els detalls relacionats amb el Concert Kālida Sant Pau.

Gràcies pel teu interès al Concert Solidari. Tot i que l'aforament ja està complet t'animem a enviar-nos un correu electrònic a hola@fundaciokalida.org per afegir-te a la llista d'espera en el cas que finalment hi hagi alguna entrada disponible. Al teu email, si us plau, indica'ns el teu nom i cognoms així com el nombre d'entrades que vols reservar. Una cordial salutació.

Vols saber una mica més sobre Kālida?

Acompanyem a persones amb càncer, els seu familiars i entorn, de manera gratuïta, creant centres situats a pocs metres dels Serveis d’Oncologia dels hospitals públics de referència en tractaments del càncer.

El primer Centre Kālida, projectat per Benedetta Tagliabue i situat al costat de l’Hospital de Sant Pau, inaugurat al maig de 2019 ha rebut més de 35.000 visites i ha atès a més de 4.000 persones.

Un model de suport basat en l’evidència i els més de 25 anys d’experiència de la xarxa internacional Maggie’s, amb 31 centres en funcionament al Regne Unit i d’altres països.