III sopar concert Kālida – Reserva de Tickets

Donació mínima: 200€ / persona

Dia: dijous 30 de maig de 2024
Hora: a les 19:30h
Lloc: Recinte Modernista de Sant Pau.
C/Sant Antoni Maria Claret 167 , Barcelona
(entrada principal)

Omple el formulari

Un cop l’hagis omplert rebràs un email a la teva bústia de correu (revisa la de spam si no el veus) amb les instruccions per poder confirmar la reserva. També ens permetrà  posar-nos en contacte amb tu per informar-te de tots els detalls relacionats amb el 2on Sopar Concert Kālida Sant Pau.

"*" Indica els camps obligatoris

Nom*
Indica'ns quantes entrades vols reservar.
En cas de reservar en nom d'una empresa, fundació o entitat indica el seu nom
Si us plau, si algun dels assistents té alguna necessitat especial de mobilitat o alimentària, indica'ns-ho a continuació.
FUNDACIÓ PRIVADA KĀLIDA és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR).