Treballa amb nosaltres

Canviar de vida. Aquestes són paraules que sovint escoltem a les persones que viuen amb el càncer. També són les paraules que ens transmeten moltes de les persones que treballen o volen treballar a Kālida.

Totes les que s’incorporen a l’equip operatiu de Kālida ja siguin les que treballen als nostres Centres, les que capten fons o les que gestionen o dirigeixen la Fundació, només tenen una missió: ajudar a les persones amb càncer i el seu entorn immediat.

Totes elles, independentment del seu càrrec, comprenem que no tractem pacients, sinó que acollim, acompanyem i donem suport a les persones que ens visiten. Els valors del nostres equips de professionals i/o voluntaris s’han de basar en el respecte, l’acompanyament, l’acollida, l’escolta, l’empatia, la proximitat, l’ajuda i la comprensió.

Posicions Vacants

En aquest moment no hi ha cap procés de selecció obert. Si vols mostrar el teu interès en treballar a Kālida, si us plau, omple el formulari que hi ha just a sota. Moltes gràcies per la teva confiança.

Et volem conèixer

Kālida es compromet a promoure la igualtat d’oportunitats en el lloc de treball. Per això, les sol·licituds s’han d’enviar emplenant el següent formular i enllaçant-nos al teu perfil públic de LinkedIn, Viadeo o pàgina similar.

Si el que t’interessa és aplicar a alguna de les posicions vacants, si us plau, fes-ho seguint les indicacions de la descripció de lloc de treball a la que et vols presentar.

Envia'ns el teu CV