La Fundació Kālida signa un acord amb el Barcelona Health Hub

El Barcelona Health Hub és una associació privada sense ànim de lucre, amb seu dins del Recinte Modernista de Sant Pau. Al igual que Kālida, forma part de “l’ecosistema de l’àmbit sanitari” de Sant Pau, desenvolupant tasques que complementen i potencien les específiques d’atenció i recerca que es duen a terme des de l’hospital.

Té com a objectiu promocionar la innovació en el camp de la salut digital a través de tres vies principals:

• Generar innovació al sector de la salut a través de la tecnología
    • Promoure les startups del sector salut perquè tinguin accés a la realitat de la sanitat pública i privada
    • Fomentar la interacció entre les startups, les corporates i els inversors per activar la transformació digital a la salut.

Aquest acord té com a objectiu explorar oportunitats de col·laboració i cooperació que permetin contribuir a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer alhora que es promou la innovació en salut digital i la seva transferència al sector sanitari.

RELACIONATS