GASTRONOMIA AMB SENTIT(S)

amb Arnau París

Primer sopar amb sentit(s) Kālida

Un menú degustació solidari amb les persones que conviuen amb el càncer que visiten el centre Kālida Sant Pau:
  • Experiència gastronòmica a càrrec del xef Arnau Paris Masip, Guanyador de Masterchef 9, Presentador de “Cuines” de TV3 i emprenedor.
  • Menú degustació solidari, amb maridatge.
  • En un espai únic, a Kalida Sant Pau, dissenyat per l’arquitecta Benedetta Tagliabue, de EMBT i basat en l’ “Arquitectura per a cuidar“.
  • Reconegut amb la Medalla FAD l’any 2022.
  • El 100% dels beneficis s’aplicarà al programa d’acompanyament integral que ofereix Kālida.

Una cita exclusiva en un espai únic

Amb els beneficis que generarà aquest acte podrem oferir més d’1 mes de suport psicosocial integral al centre Kālida Sant Pau, el que suposara entre d’altres:

Atendre + de 2.000 visites

Oferir + de 100 sessions de suport grupal

Oferir + de 200 sessions de suport psicooncològic o social

Detalls logístics

Dia: dijous 17 de novembre de 2022
Hora: a les 19:00h
Lloc: Centre Kalida Sant Pau
Donació mínima per persona: 80€.
Per concretar la teva participació, pots contactar amb la Pía Rodríguez, Responsable de Captació de Fons i Comunicació:
mariapia.rodriguez@fundaciokalida.org

Localització de Kalida Sant Pau

Recinte Històric de l’Hospital de Sant Pau
Carrer de Sant Antoni Maria Claret, 167
08025 Barcelona. Tel. 935 537 930

Descarrega el plànol d’accés

Vols saber una mica més sobre Kālida?

Sobre Kālida

La Fundació Kālida promou un model de suport oncològic integral complementari centrat en la persona i totalment gratuït.