Herències i llegats

Totes les aportacions són importants per a que la Fundació Kālida segueixi donant suport emocional, pràctic o social a les persones amb càncer i el seu entorn. Fins i tot quan tu no hi siguis, milers de persones necessitaran rebre acompanyament incondicional per millorar el seu benestar i la seva qualitat de vida.

En deixar-nos un llegat al teu testament, ens ajudaràs a garantir que continuem estant aquí per a quan les persones afectades pel càncer més ens necessitin. No cal que tinguis un gran patrimoni per fer-ho, ja que qualsevol aportació continuarà sent decisiva per dur a terme la nostra missió.

Com deixar el teu llegat o herència?

Només has de comentar-li al notari la teva decisió quan facis el teu testament. Aquesta és la informació que et demanarà:

Organització: Fundació Privada Kālida
NIF: G-66685124
Domicili social: Centre Kālida Sant Pau. Carrer Sant Antoni Maria Claret, 167, 08025 de Barcelona

També pots contactar-nos omplint el següent formulari