La història de l’òpera en veu de soprano

Fundació Kālida i Fundació Victoria de los Ángeles els presenten el concert en marc del centenari del naixement de l’estimada soprano Victoria de los Ángeles. Una vetllada única sobre la història de l’òpera a l’emblemàtic Recinte Modernista de Sant Pau. Tots els beneficis es destinaran a acompanyar les persones amb càncer i els seus familiars que visiten Kālida.

Les places són limitades.

Dia
Dimecres 8 de novembre de 2023
19:30h (obertura de portes a les 19h)
Recinte Modernista de Sant Pau (Sala Domènech i Montaner)

EL PROGRAMA

Traça una línia històrica de l’òpera, entre el barroc i el verisme, des de Purcell fins a Puccini, resseguint en paral·lel la brillant i prolífica carrera de Victoria de los Ángeles, una de les millors sopranos del segle XX, d’abast internacional. De la mà del divulgador Jaume Radigales, escoltarem les veus de les dues sopranos Maria Isart i Montserrat Seró, acompanyades de la pianista Ester Lecha.

PURCELL: Dido & Eneas • HÄNDEL: “Lascia ch’io pianga” • MOZART: Le nozze di Figaro • ROSSINI: Il barbiere di Siviglia, • VERDI: La traviata, • WAGNER: Tannhäuser • PUCCINI: La bohème, • BERNSTEIN: Candide.

Patrocinis i col·laboracions

Els convidem a participar al patrocini d’un esdeveniment únic i exclusiu. El seu suport és molt important per oferir acompanyament a moltes persones i famílies que conviuen amb el càncer.

Kalida és possible gràcies a la col·laboració d’empreses, entitats i particulars.

Per concretar la teva participació, pots contactar amb
Cándida Castillo – candida.castillo@fundaciokalida.org
935 537 207 – 622 164 056

SPONSOR ALLEGRO

SPONSOR ANDANTE

SPONSORS CANTABILE

Vols saber una mica més sobre Kālida?

Acompanyem a persones amb càncer, els seu familiars i entorn, de manera gratuïta, creant centres situats a pocs metres dels Serveis d’Oncologia dels hospitals públics de referència en tractaments del càncer.

El primer Centre Kālida, projectat per Benedetta Tagliabue i situat al costat de l’Hospital de Sant Pau, inaugurat al maig de 2019 ha rebut més de 35.000 visites i ha atès a més de 4.000 persones.

Un model de suport basat en l’evidència i els més de 25 anys d’experiència de la xarxa internacional Maggie’s, amb 31 centres en funcionament al Regne Unit i d’altres països.