El Port Esportiu Marina Palamós es solidaritza amb Kālida

El proper 10 d’agost el Port Esportiu Marina Palamós celebrarà la Festa d’Inauguració de la seva nova etapa. L’entitat ha dissenyat un dia festiu amb activitats musicals del matí fins a la nit a ritme de ragtime, swing i boogie. A més a més, també serà un dia solidari a favor de la Fundació Kālida, ja que un percentatge de la recaptació de totes les activitats que es facin aquell dia al Port, es donaran a la Fundació Kālida. Et convidem a participar-hi!

Gràcies a la generositat del Port Marina Palamós, que ja ha col·laborat en altres ocasions amb Kālida, i dels participants d’aquesta jornada, Kālida podrà seguir oferint suport emocional, pràctic i social a les persones amb càncer.

El teu suport és molt important perquè la Fundació Kālida pugui millorar la qualitat de vida de les persones en processos oncològics.

HORARI D’ACTIVITATS

Matí i Tarda: actuació de la Banda MOBIE DIXIE en diferents espais del port.

Nit:

• A partir de les 20 hores SOPAR SOLIDARI (inclou important donatiu a favor de la Fundació Kālida) Als diferents restaurants del Port: MARINA SERVICE (Reserves al 972 317 189), NOU CANAL 9 (Reserves al 667 576 557), BOCA DOLÇA (Reserves al 972 60 10 00), CA L’AMADEU (Reserves al 972 313 743)
  • 22:15 GRAN CONCERT LLUIS COLOMA QUINTET a la plaça central del Port

Totes les activitats son gratuïtes i obertes al públic general.

Sobre la Marina de Palamós

Marina Palamós és un port únic situat al nucli històric de Palamós, al cor de la Costa Brava en un entorn natural de gran bellesa que disposa d’una climatologia excel·lent per a la pràctica de la nàutica esportiva.

Disposa de 902 amarradors per a embarcacions de 7 a 30 metres d’eslora, una superfície de 65.000 metres quadrats, estacionament per a vehicles, marina seca, varador, sistemes d’elevació, estació de carburants, pallols, vestuaris, zona Wi-Fi i base per a la nàutica remolcable.

RELACIONATS