KĀLIDA

l’única medicina que receptem és una tassa de te; o de cafè.

Ens fa molta il·lusió que l’il·lustrador Javirroyo defineixi Kalida a través de les seves vinyetes, i és que som un paraigua on aixoplugar-se de la freda pluja que suposa un càncer

Amb aquest original disseny, Javirroyo s’ha volgut sumar a la campanya que té com a objectiu captar fons perquè la missió de Kalida arribi a totes les persones convivint amb el càncer, les seves famílies i cuidadores, de manera gratuïta.

La tassa solidària Kálida x Javirroyo és perfecta per regalar a un ésser estimat o perquè t’acompanyi en els teus moments de calma durant el dia. A més, contribuiràs a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que visiten Kālida, així com a crear una xarxa de nous centres.

Tassa i conjunt

LA TASSA KĀLIDA x JAVIRROYO

10€ de donatiu

• Gaudeix del teu cafè, te… Cada glop serà solidari… o regala-la a un ésser estimat!
  • De ceràmica sublimada amb una il·lustració del reconegut Javi Royo.
  • Capacitat de 350 cc. Es presenta en una caixa de cartró (11,5 x 10,5 x 9 cm)

Gràcies a la teva col·laboració, contribuiràs a fer que moltes més persones es puguin beneficiar de la seva missió de millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb el càncer.

JAVIRROYO

Javirroyo és artista i il·lustrador. Director creatiu de Chispum Studio. Col·labora en El País, Visual, La Maleta de Portbou, Uppers i El Estafador. Creador de La Cebolla Asesina. Els seus últims llibres son “Martín Berasategui y David de Jorge” (Premi Junceda), “La Tortilla de Patatas” (con David de Jorge), “La Escuela” (Foundawtion, Premi a la millor obra al Saló del Còmic de Saragossa, 2018), “Grandes cócteles del mundo”, “Life is Sho”, “Homo Machus”, “Laborachismo” y “Dibujo, luego pienso”. Premi Graffica 2020. L’any 2021 va llançar la seva primera col·lecció de NFTs, Talking Heads i al 2022 la col·lecció EmoHeads, al voltant de la salut mental. Ha col·laborat amb el Parlament Europeu, Cabify, Ikea, HBO, Amazon Prime, Mini, Back Market, Nowo, Accenture, Acciona, Boehringer Ingelheim, Oxfam, MSF, Desigual, Oatly, StoryTel, Typeform, Treedom entre altres companyies. Ambaixador espanyol de Positively Men de la UNESCO.

QUI S’HA SUMAT A LA CAMPANYA?

Ells ja tenen la seva tassa Kalida x Javirroyo! Aconsegueix la teva i comparteix el teu moment de calma a xarxes socials etiquetant-nos a @fundaciokalida.

NECESSITEM LA TEVA AJUDA…

Kālida és una fundació privada que ofereix els seus serveis de manera totalment gratuïta, gràcies a la col·laboració econòmica de persones, empreses i institucions. Si vols, tu també hi pots fer un donatiu.

10€

Una persona participarà en un grup de suport ajudant-la a processar l’impacte emocional i cognitiu de la seva experiència amb el càncer.

30€

Una persona participarà en una sessió de ioga oncològic i alleujarà els símptomes del tractament durant el càncer.

50€

Una persona gaudirà de cinc sessions de relaxació per calmar l’ansietat i millorar-ne la qualitat de vida.

100€

Una persona rebrà suport emocional amb dues sessions de teràpia psicooncològica individual per millorar-ne el benestar emocional.

Un model reconegut

Kālida s’inspira en l’organització Maggie’s i forma part de la xarxa internacional de més de 30 centres. Amb més de 25 anys d’experiència, el seu model de suport complementari ha estat reconegut com a “best practice” pel National Health Service (NHS) del Regne Unit, entre d’altres. D’altra banda, recentment Kālida ha estat reconeguda amb la Medalla FAD – Foment de les Arts i el Disseny – de l’any 2022. La Junta Directiva d’aquesta prestigiosa organització l’ha atorgat “per la seva aposta pel disseny com a eina per a la millora del benestar de les persones que conviuen amb el càncer, i per posar en evidència la importància de l’entorn en el procés de cura i assumir el desafiament d’humanitzar els espais a través del disseny”.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Som aquí per acompanyar-te, tant si t’han diagnosticat un càncer, si estàs esperant resultats, has patit una recaiguda, estàs en tractament o ets familiar d’una persona amb càncer.

Apropa’t a Kālida Sant Pau

Truca’ns al 930 502 323