L’artteràpia ajuda a connectar amb emocions i sentiments, i a expressar-los amb total llibertat.
“He vingut a unes quantes sessions, i he anat veient que cada dia fluïa més. M’ha encantat! En el procés en què estem totes les persones que passem per Kālida, és un factor important, que t’ajuda molt.” – testimoni de la Mariona-

Des de juny d’aquest any, en Kālida Sant Pau tots els dimarts oferim un taller del qual es pot participar sense cita prèvia. Ara afegim un curs de 12 sessions, dirigit a persones que ja han acabat el seu tractament. En comprovar l’impacte positiu que està tenint en les persones que han assistit a aquesta activitat, hem decidit ampliar-la a través d’aquest nou curs, que es farà els dilluns a la tarda, i en el qual les persones que hi participin podran explorar noves formes de expressió: plàstica, música, escriptura, moviment.

Poden apuntar-se les persones que hagin acabat el seu tractament oncològic fa menys de 18 mesos. Per fer-ho, recomanem que abans vinguin a una sessió dels dimarts, sense cita prèvia, per tenir un primer contacte amb l’activitat.

Si creus que et pot ajudar a canalitzar les teves emocions després del procés oncològic, passa’t per Kālida i comenta-ho amb una professional del nostre equip. Activitat en col·laboració amb la Fundació Nous Cims.

Dirigit a: persones que han finalitzat el seu tractament oncològic fa 18 mesos o menys.

Quan: els dilluns, de 17 a 19 hs.

Impartit per: Núria Mompín. Psicòloga, terapeuta ocupacional i artterapeuta amb més de 11 anys d’experiència.

Per a més informació: apropa’t a Kālida Sant Pau

arteterapia, artterapia, cáncer, Fundació Kalida, Fundación Kalida, Hospital de Sant Pau, Kalida Sant Pau, soporte emocional, suport emocional