Estàs a l’espera d’un trasplantament de medul·la òssia i vols accedir a informació pràctica?

Dins l’àrea de suport pràctic del centre Kālida Sant Pau, a partir d’aquest mes de novembre de 2018 posem a disposició de les persones que estan a l’espera d’un trasplantament de medul·la òssia així com dels seus cuidadors principals el Taller de suport al “Trasplantament de medul·la òssia”.

El taller està pensant per ajudar a conèixer millor en què consisteix un trasplantament hematopoètic i quina rellevància tenen aspectes complementaris com són l’alimentació, l’activitat física o el benestar emocional. Tots ells són aspectes essencials a tenir en compte per a millorar la qualitat de vida  durant el procés hematològic.

Durant el taller podràs:

• Ampliar els teus coneixements i resoldre dubtes relacionats amb el trasplantament de medul·la òssia.
  • Obtenir informació nutricional i dietètica ajustada al procés de trasplantament.
  • Rebre consells pràctics per promoure el benestar físic i emocional durant tot el procés.
  • Aprendre a tolerar millor el tractament i els efectes secundaris que provoca.
  • Disposar d’informació que faciliti la gestió dels possibles efectes secundaris del trasplantament de medul·la òssia.

La sessió la liderarà l’equip assistencial de Kālida però compta amb la col·laboració de l’equip de Nutrició i Dietètica així com de Rehabilitació de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. De tota manera, qualsevol persona a l’espera del transplant, independentment de l’hospital en que serà atesa,  pot assistir al taller.

• Adreçat a persones que estiguin a l’espera d’un trasplantament de medul·la òssia. Es recomana que hi assisteixin amb al cuidador principal.
  • Es realitzarà una vegada al mes. Els propers tallers estan previstos per:
    1. Dilluns 26 de novembre de 10h a 13h per a trasplantament autòleg.

2. Dilluns 17 de desembre de 10h a 13h per a trasplantament al·logènic.

• Té una durada de 3 hores, inclosa una pausa cafè de 20 minuts.
  • Màxim 10 persones (inclosos cuidadors).
Com puc apuntar-me o demanar més informació?

Per apuntar-te al Taller de suport al “Trasplantament de medul·la òssia” o sol·licitar més informació, només has de trucar-nos al 935 537 930 o enviar un correu electrònic a kalida.santpau@www.fundaciokalida.org.

On?

Mentre el nostre primer centre encara no està disponible, t’esperem a l’Escola de Patologia del Llenguatge (EPL) del recinte històric de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Totes les activitats de la Fundació Kālida són gratuïtes i obertes a qualsevol persona amb càncer, familiars i/o cuidadors que la necessitin. Per poder mantenir aquest model assistencial necessitem el teu suport. Descobreix aquí com pots col·laborar amb Kālida i millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que conviuen amb processos oncològics.
apoyo práctico, cáncer, càncer de sang, cáncer de sangre, Fundación Kalida, hematologia, informació càncer, información cáncer, Kalida Sant Pau, nutrició, nutrición, suport pràctic