Segon sopar concert Kālida

Una vetllada deliciosa, divertida i emocionant per recaptar fons per oferir suport psicosocial integral a les persones amb càncer, els seus cuidadors i familiars al centre Kālida Sant Pau.

Gaudirem d’un menú deliciós preparat amb molta cura per Jubany Events i d’un Concert de Lluís Coloma & his musical troupe i la col·laboració especial del reconegut crooner Pepe Llorens.

Dia: dijous 1 de juny de 2023
Hora: a les 20:00h
Lloc: Recinte modernista de Sant Pau (Jardins i Sala Convent)

Sopar amb gastronomia

d'autor Jubany Events

Concert

Lluís Coloma & his musical Troupe

i més sorpreses!

Una nit per retrobar-se, soprendre's i ...

AJUDA’NS A ACOMPANYAR

Participant al II Sopar Concert, finançararem + de 2 mesos de suport psicosocial integral que permetran atendre a les persones que visiten Kālida Sant Pau

Atendre + de 2.500 visites

Atendre + de 500 persones

Oferir + de 125 sessions de suport grupal

Oferir + de 250 sessions de suport psicooncològic i acompanyament social

Reserva de Tickets

Amb una donació mínima de 175€ podràs gaudir del 2on Sopar Concert Kālida Sant Pau. Reserva els ticket clicant al botó “Reserva Tickets” i ompla el formulari.

Patrocinis i col·laboracions

El suport d’empreses i institucions al Soper Concert és imprescindible per continuar al costat de moltes famílies convivint amb el càncer. Descarrega a continuació el dossier de patrocinis i altres formas de colaboració.

Per concretar la teva participació, pots contactar amb el
Joan Reventós – hola@fundaciokalida.org
633 683 618 – 622 805 028

Com puc sumar-m’hi?

Patrocinadors i reserva de Taules

Fes una transferència amb l’opció escollida a:
Titular: Fundació privada Kālida
ES42 2100 0781 4602 0025 8376

Al concepte de la transferència indica “Sopar Concert Kālida”.

Reserva de coberts

Donació mínima de 175€. Omplint aquest formulari  podràs reservar el/s teu/s tickets.

Taula o Fila Zero

Si no pots sumar-te al 1er Sopar Concert Kālida Sant Pau, t’animen a participar-hi fent una donació a la Fila Zero. Concepte: “Fila 0 – Sopar Kālida”.

Fila 0 persones – ES08 2100 0781 4102 0025 8263 – Caixabank
Fila 0 empreses – ES42 2100 0781 4602 0025 8376 – Caixabank
Titular: Fundació privada Kālida

Avantatges fiscals

Com a empresa, es pot deduir el 35% del total de donatius fets a ONGs i fundacions durant l’ any. Les persones físiques poden desgravar el 80% fins a un màxim de 150 €, i el 35% de la quantitat restant.

Per beneficiar-te de la desgravació, envia’ns a kalida@fundaciokalida.org les teves dades o les de la teva empresa/entitat (nom+cognoms/raó social, NIF, adreça postal completa)

Patrocinador Gold

Taules patrocinades:

Taules Amics de Kālida:

Col·laboradors:

Descobreix com va ser la passada edició!

Vols saber una mica més sobre Kālida?

Acompanyem a persones amb càncer, els seu familiars i entorn, de manera gratuïta, creant centres situats a pocs metres dels Serveis d’Oncologia dels hospitals públics de referència en tractaments del càncer.

El primer Centre Kālida, projectat per Benedetta Tagliabue i situat al costat de l’Hospital de Sant Pau, inaugurat al maig de 2019 ha rebut més de 35.000 visites i ha atès a més de 4.000 persones.

Un model de suport basat en l’evidència i els més de 25 anys d’experiència de la xarxa internacional Maggie’s, amb 31 centres en funcionament al Regne Unit i d’altres països.