Enquesta per la millora de la qualitat de vida de les persones amb càncer de mama mestastàsic

En el marc de col·laboració de la Fundació Kàlida amb Novartis per la millora de la qualitat de vida de les pacients de càncer de mama metastàtic, des de Kalida proposem als usuaris de Kàlida Sant Pau que participin a la CMMexcellence, l’enquesta d’opinió consensuada i recolzada per diferents associacions de pacients (Associació CMM) i societats de professionals sanitari (SOLTI, SEEO, SEPO).

CMMexcellence
És una plataforma desenvolupada amb l’objectiu de fer un mapa d’opinió de les pacients amb càncer de mama metastàtic i els professionals sanitaris clau involucrats en el procés assistencial, on es volem abordar els temes següents:

• El seu procés diagnòstic
  • L’avaluació de la qualitat de vida a la consulta
  • L’impacte de la malaltia i el tractament sobre la qualitat de vida

La vostra participació és important per conèixer la perspectiva de les persones afectades per càncer de mama metastàtic i així millorar el maneig de la malaltia.

Clicant a aquest enllaç podràs respondre l’enquesta, trigaràs poc més de 3 minuts.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

RELACIONATS