Una vetllada deliciosa, divertida i emocionant per recaptar fons per oferir suport psicosocial integral a les persones amb càncer, els seus cuidadors i familiars al centre Kālida Sant Pau.

Gaudirem d’un menú deliciós preparat amb molta cura per Jubany Events i d’una actuació musical molt especial!
Dia: dijous 30 de maig de 2024
Hora: a les 19:30h
Lloc: Recinte Modernista de Sant Pau.
C/Sant Antoni Maria Claret 167 , Barcelona
(entrada principal)

AJUDA’NS A ACOMPANYAR

Participant al III Sopar Concert, finançararem + de 2 mesos de suport psicosocial integral que permetran atendre a les persones que visiten Kālida Sant Pau

Atendre + de 2.500 visites

Atendre + de 500 persones

Oferir + de 125 sessions de suport grupal

Oferir + de 250 sessions de suport psicooncològic i acompanyament social

COM PUC SUMAR-M’HI?

Patrocinis i col·laboracions

El suport d’empreses i institucions és imprescindible per continuar al costat de moltes famílies que conviuen amb el càncer. Gràcies per ajudar-nos a fer-ho possible.

Per concretar la teva participació, pots contactar amb
Cándida Castillo – candida.castillo@fundaciokalida.org
622 16 40 56 – 930 502 323

Reserva de taules

Fes una transferència amb l’opció escollida a:

Titular: Fundació privada Kālida
IBAN: ES56 2100 4923 4222 0017 8222
Al concepte de la transferència indica “Sopar Concert Kālida 2024”.
Necessitarem les dades de l’ empresa/entitat
(nom+cognoms/raó social, NIF, adreça postal completa)

Tickets individuals

Donació mínima de 200€. Omplint el següent formulari podràs reservar els tickets que desitgis.

Fila 0

Si vols fer una aportació a part de la taula o bé si vols col·laborar perquè no pots assistir-hi, pots fer la teva donació Fila 0.

Titular: Fundació privada Kālida
IBAN: ES56 2100 4923 4222 0017 8222
Al concepte de la transferència indica “Fila 0 Sopar”.
Necessitarem les dades de l’ empresa/entitat
(nom+cognoms/raó social, NIF, adreça postal completa)

Els fons recaptats a la fila 0 se sumaran al a la quantitat recaptada amb els patrocinis i les taules solidàries.

Avantatges fiscals

Les empreses es poden deduir el 40% del donatiu que aportin al sopar i aquelles que han col·laborat a les tres edicions podran deduir-se el 50% del donatiu.
Les persones físiques poden desgravar el 80% del seu donatiu fins a 250€ i, a partir d’aquesta xifra, el 40%. Si fa 3 o més anys seguits que fan donacions a Kālida , la desgravació en aquest últim tram s’incrementarà fins al 45%.

Per beneficiar-te de la desgravació, envia’ns a kalida@fundaciokalida.org les teves dades o les de la teva empresa/entitat (nom+cognoms/raó social, NIF, adreça postal completa)

Patrocinadors gold

Taules “patrocinades”

Taules “Amics de Kālida”

Col·laboradors

Vols saber una mica més sobre Kālida?

Acompanyem a persones amb càncer, els seu familiars i entorn, de manera gratuïta, creant centres situats a pocs metres dels Serveis d’Oncologia dels hospitals públics de referència en tractaments del càncer.

El primer Centre Kālida, projectat per Benedetta Tagliabue i situat al costat de l’Hospital de Sant Pau, inaugurat al maig de 2019 ha rebut més de 50.000 visites i ha atès a més de 5.000 persones.

Un model de suport basat en l’evidència i els més de 25 anys d’experiència de la xarxa internacional Maggie’s, amb 31 centres en funcionament al Regne Unit i d’altres països.