El passat 20 de maig l’Assemblea de la FECEC va acceptar la sol·licitud de la Fundació Kālida per a convertir-se en entitat membre de la Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC).

La FECEC és la plataforma d’unió de les entitats que lluiten contra el càncer i treballen per millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics i les seves famílies. Representa les seves entitats davant les administracions públiques i altres institucions, és cens d’informació i dóna servei a les entitats federades, alhora que fomenta el voluntariat en l’àmbit oncològic, desenvolupa programes en les àrees de divulgació i prevenció, supervivents i recerca psicosocial.

La FECEC fou constituïda en associació sense ànim de lucre, el 10 de setembre del 2008, essent una entitat de segon nivell. Va ser declarada entitat d’utilitat pública pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya i, des del 15 de setembre del 2016 està inscrita en el Registre de Grups d’Interès de l’Administració de la Generalitat i del seu sector públic.

Amb la incorporació de la Fundació Kālida, ja són 16 entitats les que formem part de la FECEC amb l’objectiu de sumar esforços i establir sinèrgies entre totes elles.

Per a Kālida és clau que les entitats que treballem per a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones que viuen processos oncològics teixim complicitats i col·laborem plegades. Només juntes podrem aconseguir que l’impacte de les nostres iniciatives redundi en una millor atenció ales persones que necessiten el nostre suport.

Volem agrair a la FECEC i totes les seves entitats membres que hagin acceptat la nostra sol·licitud per formar-ne part.

Més informació sobre la FECEC: http://www.juntscontraelcancer.cat/

cáncer, col·laboració, FECEC, federació, Fundación Kalida, Hospital de Sant Pau, Junts contra el càncer, Kalida Sant Pau