Iniciem nou curs d’Art-teràpia per a persones amb càncer

A Kālida oferim sessions i cursos gratuïts d’Art-teràpia com activitat de suport emocional per a persones amb càncer, així com familiars i cuidadors/es.

L’Art-Teràpia és una activitat on es promou l’autoobservació a través de materials artístics per facilitar l’adaptació de la persona al procés oncològic. A través de la creació artística es facilita l’expressió i acceptació de tot tipus d’emocions, ajudant a trobar significats i afavorint la millora de l’estat físic i emocional.

Tant les sessions com els cursos estan dinamitzats per art terapeutes professionals d’Art Agere amb el suport de la Fundació Nous Cims.

“M’ha fet descobrir capacitats meves que desconeixia. És un espai per connectar amb mi mateixa, per gaudir. Un espai per deixar la part més racional una mica de banda, i surt una part més juganera amb espai lliure per fer allò que vol. Gaudeixo molt. Ha sigut una gran troballa.”

Lucía Parrado, participant d’Art-teràpia.

Nova edició del curs d’Art-teràpia

El proper 17 de maig a Kālida iniciem una nova edició del curs d’Art-teràpia dirigit a persones afectades de càncer, tant si han finalitzat o no el seu tractament oncològic. El curs serà en format presencial i es desenvoluparà en 12 sessions de 2 hores de duració. Tindrà lloc cada dilluns de 16:30 a 18:30h del 17 de maig fins el 26 de juliol. Per apuntar-te, pots apropar-te a Kālida Sant Pau o enviar-nos un email a kalida.santpau@fundaciokalida.org

Sessions d’Art-teràpia a Kālida

A Kālida també realitzem sessions online d’Art-teràpia cada dimarts de 10:30h a 12:30h. Hi poden participar tant persones amb càncer com familiars i cuidadors/es. Pots inscriure’t a qualsevol sessió a través d’aquest enllaç.

RELACIONATS